مشخصات بی بی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات بی بی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی) هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی بی بی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

BB Cream (Beauty Balm یا Blemish Balm) یا کرم پودر BB Trust یک محصول آرایشی (با پوشش طبیعی برای پوشاندن لکه های روشن و عیوب جزئی پوست) با خواص منحصر به فرد مراقبت از پوست مانند آبرسانی، ضد پیری و محافظت از پوست است. در برابر اشعه ها به لطف ترکیبات به کار رفته در ساخت این محصول می توان از آن به عنوان کرم پودر، کرم روشن کننده، مرطوب کننده، مات کننده و محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید استفاده کرد.

بی بی کرم پلاس (BB+) اعتماد با ایجاد پوششی طبیعی و مناسب بر روی پوست، آبرسانی به آن، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید. همچنین این کرم ترشح غدد چربی را کنترل کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. بی بی کرم پلاس (BB+) Trust با کاهش ملانین و رنگدانه های پوست از ایجاد لکه های روی پوست جلوگیری کرده و آن را روشن تر می کند.

ترکیبات فعال Zinc PCA و Dermapure HP به کار رفته در فرمول این محصول با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین ترکیباتی مانند زایلیتول، آکواکسیل و هیالورونیک اسید با هم در کرم بی بی با خاصیت آبرسانی خود، ضمن جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست، به حفظ رطوبت آن کمک می کنند.

ترکیب دیگری که در BB Cream Plus Trust استفاده می شود نیاسینامید است. نیاسینامید یک ترکیب ضد التهابی است که علاوه بر خاصیت روشن کنندگی، به باز کردن منافذ پوست و جلوگیری از آکنه کمک می کند.

وجود عصاره مخمر و میتوکوینیل نیز باعث جذب ناخالصی های مختلف مانند آلاینده ها شده و با تقویت سد محافظ پوست از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند. در عین حال، میتوکوینیل میزان رنگدانه ملانین را در پوست کاهش می دهد و به شما کمک می کند پوستی روشن و بدون لک داشته باشید.

بی بی کرم پلاس (BB+) Trust در 3 رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بژ تیره تولید و عرضه می شود.

نکته ویژه: این محصول از نظر رنگ مشابه کرم پودر تراست بی بی شماره 3 می باشد.

دستورالعمل مصرف:

BB Cream Plus Trust را روی پوست تمیز بمالید و با انگشت یا پد خود روی پوست پخش کنید. قبل از استفاده از این محصول توصیه می شود از مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود یا پرایمر تراست استفاده کنید. توصیه می شود هر 2 تا 3 ساعت یکبار محصول را روی پوست تجدید کنید تا از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید.

برای تمیز کردن پوست، از محصولات قابل اعتماد استفاده کنید تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله ی 1: ابتدا پوست خود را با آب میسلار یا یک پاک کننده دو فازی تمیز کنید.

گام 2: پوست خود را با ژل یا قلم شستشو (با توجه به نوع پوست خود) بشویید.

مرحله 3: از تونر مغذی Trust با توجه به نوع پوست خود (چرب و مختلط یا خشک و معمولی) استفاده کنید.

بی بی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا