مشخصات محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست

پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها و آثار به جا مانده از استفاده از لوازم آرایشی بخش مهمی از روتین پوست ما است. پاک‌کننده‌های آرایش باید تمام ذرات آسیب‌رسان پوستی را که در طول روز با آن مواجه می‌شویم از روی پوست ما پاک کنند، نه اینکه به آن آسیب بزنند. اما می دانیم که همه پاک کننده ها قادر به پاک کردن آرایش ضد آب از روی صورت نیستند. یا نمی توانیم از برخی پاک کننده ها برای تمیز کردن چشم یا لب استفاده کنیم. اینجاست که پاک کننده های دو فازی در داستان پاکسازی پوست نقش می بندند.

آرایش پاک کن دو فاز تراست تمامی آلودگی ها و آرایش های معمولی و ضد آب را از روی پوست ما پاک می کند و اثری از آنها باقی نمی گذارد. این محصول با داشتن ماده موثر Zinc PCA در ترکیبات خود، ترشح سبوم را کنترل کرده، منافذ پوست را می بندد و از بروز جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می کند. همچنین این محلول دو فاز حاوی عصاره بابونه در ترکیبات خود از التهاب پوست جلوگیری می کند، آن را نرم و با طراوت می کند و از آسیب های پوستی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. این محصول علاوه بر پاکسازی پوست، به لطف ماده موثره آکواکسیل در ساختار خود، پوست را آبرسانی کرده و از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این روغن زیتون موجود در این محصول از پیری پوست جلوگیری کرده و سد محافظ آن را تقویت می کند. و عصاره روغن بادام موجود در این محلول دو فاز اعتماد به آبرسانی، تقویت پوست و حذف کامل مواد آرایشی از روی پوست کمک می کند.

روش استفاده: بطری محلول را قبل از استفاده به خوبی تکان دهید و بلافاصله بعد از آن مقداری از محلول را روی پد یا پنبه بریزید و روی پوست خود بمالید. می توانید به پاک کردن پوست خود ادامه دهید تا زمانی که پد کاملاً تمیز باقی بماند. و در صورت تمایل پس از استفاده پوست خود را با آب بشویید.

محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست

خروج از نسخه موبایل