مشخصات دی دی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات دی دی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی) هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی دی دی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

DD cream مخفف Daily Defense Cream یا Dynamic Do-all Cream است، محصولی که علاوه بر پوشش خوب پوست، دارای مزایای ضد آفتاب، ضد چروک و ضد پیری نیز می باشد.

کرم دی دی پلاس اعتماد به نفسبا دارا بودن “اسید هیالورونیک” در ترکیبات خود، خاصیت مرطوب کنندگی استثنایی برای پوست دارد، از تبخیر آب از لایه های پوست جلوگیری می کند و استحکام پوست را تضمین می کند. وجود ترکیب فعال هلیوگارد در این کرم از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و از پیری ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند. همچنین ماده «کوآنزیم کتون» موجود در این محصول ضمن ایجاد سد محافظ پوست و مهار رادیکال های آزاد، باعث تقویت و بازسازی پوست و بازسازی سلول های پوست می شود. “پروتئین کلاژن هیدرولیز شده” موجود در این محصول از تجزیه الیاف کلاژن و الاستین جلوگیری می کند و به حفظ و تحریک بازسازی آنها در پوست کمک می کند. علاوه بر این وجود کمپلکس سرامید در DD Cream Trust باعث تقویت سلول های پوست و استحکام آنها می شود و از پیری پوست جلوگیری می کند.

روش استفاده:

کرم DD را روی پوست تمیز بمالید و با انگشت یا پد آن را روی پوست پخش کنید. قبل از استفاده از این محصول استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست و یا پرایمر تراست توصیه می شود. برای تمیز کردن پوست، از محصولات قابل اعتماد استفاده کنید تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله 1: ابتدا پوست خود را با آب میسلار یا پاک کننده دو فازی تمیز کنید.

مرحله 2: پوست خود را با ژل یا قلم پاک کننده (با توجه به نوع پوست خود) بشویید.

مرحله 3: از تونر مغذی Trust با توجه به نوع پوست خود (چرب و مختلط یا خشک و معمولی) استفاده کنید.

دی دی کرم پلاس تراست شماره 2 (بژ طبیعی)

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا