مشخصات بادی میست مردانه تراست مدل Power با حجم 100 میل

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات بادی میست مردانه تراست مدل Power با حجم 100 میل هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی بادی میست مردانه تراست مدل Power با حجم 100 میل

حمام و دوش گرفتن بوی بد ناشی از عرق و آلاینده ها را از بین می برد. اما بعد از دوش گرفتن، به یک دئودورانت نیاز دارید که بوی بدن شما را شگفت‌انگیز کند. بادی میست عطری ملایم است که می توانید چندین بار در طول روز از آن استفاده کنید و به خود و دوستانتان حس تازگی بدهید.

مدل مردانه Trust Body Mist Power با حجم 100 میلی لیتر با رایحه ای گرم و معطر ارائه شده است که ترکیبی از مواد طبیعی در آن به چشم می خورد. نت های ابتدایی این بادی میست شامل عنبر و چوب سدر می شود که با ترکیب آن ها حسی گرم و طبیعی برای شما ایجاد می کند.

رایحه میانی شامل بخور، زنبق و مریم گلی است که با ترکیب رایحه ای عمیق و فریبنده را ایجاد می کنند. این عطر با ترکیبی از ترنج، شمعدانی و گریپ فروت تعادل خود را در نت پایانی پیدا می کند و با رایحه ترش و تازه خود رایحه کلی بدن میست را تکمیل می کند.

این مدل بادی میست مردانه Trust Power با ترکیبات متنوع، عطری متمایز و ایده آل برای مردانی است که دوست دارند عطر خود را در محیطی گرم و خوشبو به نمایش بگذارند. تجربه حس تازگی و جذابی که این بادی میست ارائه می دهد می تواند شما را در هر شرایطی متمایز کند.

روش استفاده: روی پوست تمیز از فاصله 15 سانتی متری از بدن اسپری کنید.

برای آشنایی با بادی میست و همچنین شرایط استفاده و نگهداری از آن به مقاله بروید راهنمای جامع انتخاب مه هوا در لیامگ ببینید.

هشدارها:

  • پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید.
  • دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

بادی میست مردانه تراست مدل Power با حجم 100 میل

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا