مشخصات بادی میست مردانه تراست مدل Bon Motif با حجم 100 میل

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات بادی میست مردانه تراست مدل Bon Motif با حجم 100 میل هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی بادی میست مردانه تراست مدل Bon Motif با حجم 100 میل

حمام و دوش گرفتن بوی بد ناشی از عرق و آلاینده ها را از بین می برد. اما بعد از دوش گرفتن، به یک دئودورانت نیاز دارید که بوی بدن شما را شگفت‌انگیز کند. بادی میست عطری ملایم است که می توانید چندین بار در طول روز از آن استفاده کنید و به خود و دوستانتان حس تازگی بدهید.

بادی میست مردانه تراست بن موتیف در حجم 100 میلی لیتر و دارای رایحه ای میوه ای و خنک می باشد. نت های ابتدایی آن شامل ترکیبی تازه از آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب سبز است و ترکیب آن ها حس خنکی و میوه ای را برای شما ایجاد می کنند.

نت های میانی در این بادی میست چوب، نعناع هندی، یاس مراکشی و گل رز است که حس گرمی و گیاهی را ایجاد می کند و با ترکیبی بی نظیر از این ترکیبات، رایحه ای مرموز و جذاب ایجاد می کند.

در نت پایانی مشک، خزه و وانیل وجود دارد که این بدن را با رایحه گرم و شیرین خود منحصر به فرد و جذاب می کند. این ترکیبات متنوع در کنار هم عطری منحصر به فرد و به یاد ماندنی را ایجاد می کنند که حس تازگی و طراوت را به شما القا می کند. با بادی میست مردانه Bon Motif Trust خود را در عطری متفاوت و جذاب غرق کنید.

روش استفاده: روی پوست تمیز از فاصله 15 سانتی متری از بدن اسپری کنید.

برای آشنایی با بادی میست و همچنین شرایط استفاده و نگهداری از آن به مقاله بروید راهنمای جامع انتخاب مه هوا در لیامگ ببینید.

هشدارها:

بادی میست مردانه تراست مدل Bon Motif با حجم 100 میل

خروج از نسخه موبایل