برسی گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro+ 5G دو سیم کارت 256GB

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات
گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro+ 5G دو سیم کارت 256GB
هستید با مجله رز همراه باشید.

گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro+ 5G دو سیم کارت 256GB

مرور
گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G با دو سیم کارت 256 گیگابایتی

صفحه نمایش 6.67 اینچی

حافظه داخلی 256 گیگابایت

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی

باتری 4500 میلی آمپری

اگرچه شیائومی چند سالی است که وارد بازار گوشی های پرچمدار شده است. با این حال، گوشی های میان رده این شرکت با ارائه ویژگی های پرچمدار با قیمتی میان رده، محبوبیت خود را در بین مصرف کنندگان حفظ کرده اند. گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G نیز از این قاعده مستثنی نیست و در مقایسه با رقبای خود با همان قیمت، عملکرد و ویژگی هایی را ارائه می دهد که بیشتر در گوشی های پرچمدار دیده می شود. بیایید نگاهی دقیق تر به این گوشی بیندازیم.

ظاهر و طراحی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G

شیائومی گوشی موبایل Redmi Note 11 Pro Plus 5G را در رنگ های مشکی، سبز و بنفش روانه بازار کرد تا نظر کاربران ساده را به خود جلب کند و دل کاربرانی که به دنبال رنگ های شاد هستند را به دست آورد. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی نیز توسط بدنه ای پلاستیکی احاطه شده است که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود.قابل ذکر است که پشت این گوشی نیز شیشه ای است و در هنگام لمس حس یک حس را به کاربر القا می کند. گوشی پرچمدار

همچنین سه دوربین در پشت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G 256 گیگابایتی وجود دارد که در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت. دو بلندگوی استریو در پنل بالا و پایین این گوشی وجود دارد. ویژگی که بیشتر در گوشی های پرچمدار دیده می شود. شایان ذکر است که این اسپیکرها با وجود اینکه از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کنند، توسط شرکت معروف JBL تنظیم شده اند و در نتیجه صدایی کامل و رسا تولید می کنند. در پنل پایینی، علاوه بر اسپیکر، پورت شارژ Type-C و اسلات سیم کارت را نیز مشاهده می کنیم که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند; البته یکی از این اسلات ها قابلیت پشتیبانی از حافظه MicroSD را دارد. در پنل بالایی در کنار بلندگوی دوم این گوشی جک 3.5 میلی متری تعبیه شده است تا کسانی که همچنان قصد استفاده از گوشی های سیمی را به صورت هندزفری دارند می توانند با خیال راحت گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 256GB را خریداری کنند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus با صفحه نمایش Super AMOLED

صفحه نمایش 6.67 اینچی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G Super AMOLED رزولوشن آن 2400 در 1080 پیکسل است که معادل تراکم پیکسلی 395 ppi است. صفحه نمایش Super AMOLED نسخه بهبود یافته فناوری AMOLED است که ضمن نمایش دقیق رنگ ها و ارائه نسبت کنتراست بالا، نگرانی از افتادن اجسام بر روی صفحه نمایش یا اصطلاحا Burn-In را از بین می برد. نرخ رفرش صفحه گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G Dual 256GB SIM 120 هرتز است که در هنگام استفاده از این گوشی تجربه ای روان را به ارمغان می آورد. در همین حال، نرخ به روز رسانی اکثر گوشی های میان رده و ارزان قیمت موجود در بازار همچنان روی 60 هرتز باقی مانده است. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در کنار نرخ نمونه برداری ۳۶۰ هرتز که دستورات لمسی را بسیار سریعتر از سایر گوشی ها دریافت می کند، شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G را به یک گوشی گیمینگ تمام عیار تبدیل کرده است.

آیا Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G برای بازی مناسب است؟

شیائومی این گوشی را به پردازنده 8 هسته ای Dimensity 920 مدیاتک مجهز کرده است که دارای 2 هسته بزرگ Cortex-A78 و 6 هسته کوچک Cortex-A55 است. این پردازنده همچنین با 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 همراه است که می تواند جدیدترین بازی هایی مانند Genshin Impact و COD Mobile را با نرخ فریم بالا اجرا کند. همراهی این پردازنده گرافیکی با صفحه نمایش 120 هرتزی و همچنین تجربه بازی فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. به لطف استفاده از فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی در این گوشی، می توانید تمامی بازی های مورد علاقه خود را بدون نگرانی از کمبود فضا نصب کنید. همچنین امکان ارتقای فضای ذخیره سازی با استفاده از حافظه MicroSD وجود دارد. با توجه به این تفاسیر، گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار دانست.

دوربین سه گانه در گوشی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

گوشی 256 گیگابایتی ردمی نوت 11 پرو+ 5G شیائومی به سه دوربین پشتی مجهز است که هر کدام عملکردهای خاص خود را دارند. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 108 مگاپیکسلی است که بالای دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید با میدان دید 120 درجه قرار گرفته است. در کنار این دو دوربین یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که در عکاسی از نمای نزدیک تخصص دارد. با استفاده از این سه دوربین می توانید مطمئن باشید در هر سناریویی عکس های دقیق و زیبایی به دست می آورید و به راحتی لحظات و خاطرات مهم خود را ثبت می کنید. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای سلفی در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن دوربین شیائومی علاوه بر سخت افزار دوربین قدرتمند این محصول، ویژگی های زیادی نیز دارد که عکاسی را به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل می کند. از جمله این عملکردها می توان به حالت Long Exposure برای عکاسی در شب، حالت اسلوموشن و پانوراما اشاره کرد که هر کدام می توانند منجر به خلق عکس های زیبا شوند و خلاقیت کاربر را به اوج خود برسانند.

باتری 120 واتی شارژ سریع!

انرژی مورد نیاز برای اجرای تمامی سخت افزارها و دوربین هایی که ارائه کرده ایم توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که توانایی شارژ با 120 وات را دارد. با خرید این گوشی، یک شارژر 120 واتی Type-C دریافت خواهید کرد که می تواند برخی از لپ تاپ های اولترابوک را نیز شارژ کند. در همین حال، گوشی هایی مانند آیفون 13 پرو اپل تنها با 20 وات شارژ می شوند و بدون شارژر عرضه می شوند.

آخرین کلمه

درست مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده شیائومی در سال‌های اخیر، شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G نیز ویژگی‌هایی را که معمولاً در گوشی‌های پرچم‌دار یافت می‌شود، ارائه می‌کند و در عین حال قیمت مناسبی دارد. این ویژگی ها این گوشی را برای بازی و کاربران علاقه مند به عکاسی مناسب می کند.

گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro+ 5G دو سیم کارت 256GB

خروج از نسخه موبایل