برسی موبایل نوکیا 106

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات
موبایل نوکیا 106
هستید با مجله رز همراه باشید.

موبایل نوکیا 106

مرور
گوشی موبایل نوکیا 106

صفحه نمایش 1.8 اینچی

حافظه داخلی 384 کیلوبایت

دوربین اصلی وجود ندارد

باتری 800 میلی آمپری

برند نوکیا یکی از نام هایی است که عموم مردم برای گوشی های کیبورد می شناسند و می توان آن را یکی از سازندگان موفق در این زمینه دانست. این برند فلاندری از ابتدا در زمینه مخابرات و لوازم برقی فعال بوده و با گسترش گوشی های تلفن همراه در بین جوامع مختلف، محصولات این شرکت با پیشرفت های چشمگیری روبرو بوده و یکی از تغییرات مثبت در گوشی های این شرکت می باشد. جایگزینی صفحه نمایش رنگی به جای صفحه نمایش سیاه و سفید. یکی از محصولات این برند گوشی نوکیا 106 است که در آگوست 2013 با امکانات خوبی به بازار عرضه شد.

ظاهر گوشی موبایل نوکیا 106

گوشی های کیبورد برند نوکیا معمولا از ابعاد کوچک و وزن کم بهره می برند. گوشی موبایل نوکیا 106 یکی از گوشی های کوچک و سبک این برند هلندی با ابعاد 112.9 x 47.5 x 14.9 میلی متر و وزن 74.2 گرم است. صفحه نمایش این موبایل اندازه ای معادل 1.8 اینچ دارد و می تواند تصاویری با وضوحی معادل 128×160 پیکسل نمایش دهد. شرکت نوکیا نمایشگر این محصول را به صورت TFT قرار داده است و می توان گفت از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. یک چراغ قوه نیز در پشت نوکیا 106 طراحی شده است. همچنین این گوشی موبایل در رنگ های مختلف قرمز، مشکی و سفید موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از رنگ های این محصول را خریداری کنید.

سایر مشخصات گوشی نوکیا 106

در بعد سخت افزاری، نوکیا این محصول را به گونه ای طراحی کرده است که اسلات کارت حافظه ندارد و به کاربر اجازه می دهد 500 مخاطب را در آن ذخیره کند. گوشی نوکیا 106 دارای 384 کیلوبایت حافظه رم است. برند نوکیا این مدل از گوشی موبایل خود را بدون دوربین روانه بازار کرده است و این مشکل را می توان یک نکته منفی برای این موبایل دانست. گوشی نوکیا 106 دارای اسپیکر با کیفیت قابل قبولی بوده و دارای رابط جک 3.5 میلی متری است. همچنین برند نوکیا پیامک، بازی، ساعت دیجیتال، ماشین حساب، تقویم و قابلیت مدیریت هزینه را در این گوشی قرار داده است. علاوه بر این ویژگی ها، این تلفن همراه فاقد امکاناتی مانند WLAN، بلوتوث و NFC است. برند نوکیا این محصول را به باتری لیتیوم یونی قابل جابجایی با ظرفیتی معادل 800 میلی آمپر ساعت مجهز کرده است.

موبایل نوکیا 106

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا