مشخصات کرم جوانساز کلاژن تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم جوانساز کلاژن تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم جوانساز کلاژن تراست

از آنجایی که تولید پروتئین های تقویت کننده پوست به طور طبیعی با افزایش سن و زمان کاهش می یابد و پوست چین و چروک می شود، پوست به مراقبت و آبرسانی بیشتری نیاز دارد. بنابراین استفاده از محصولات تخصصی ضد چروک برای همه افراد ضروری است.

وجود داشتن کلاژن در ترکیب فرمولاسیون کرم جوان کننده کلاژن تراستعلاوه بر حفظ ساختار سلول های پوست، از چین و چروک پوست جلوگیری می کند و به طور موثر به بهبود خشکی پوست کمک می کند. کمپلکس سرامید موجود در این محصول ساختار سلول های پوست را تقویت و تقویت می کند و از تخریب سلول های پوست تحت تاثیر آسیب های محیطی مانند نور مضر آفتاب، آلودگی هوا و گرمای شدید جلوگیری می کند.

همچنین دارای یک ماده فعال است مورفومیک ماتریسبه طور موثر چین و چروک های صورت، به ویژه خطوط عمودی و چروک های پای کلاغی را از بین می برد و به تقویت ساختار پوست صورت کمک می کند.

این کرم جوان کننده پوست جدا از این سه ویژگی اصلی دارد اسید هیالورونیکضمن آبرسانی به پوست، خاصیت سفت کنندگی و سفت کنندگی دارد و از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند و به حفظ یکپارچگی آن کمک می کند. همچنین امگا 3 و امگا 6 در این محصول با تقویت سد محافظ پوست، رطوبت پوست را حفظ کرده و در نتیجه از خشکی و پیری پوست جلوگیری می کند.

و در نهایت، آرژنین و پلی پپتید لیزین موجود در کرم جوان کننده کلاژن تراست از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند و به حفظ شادابی و سلامت پوست کمک می کند. علاوه بر مواد موثر ذکر شده، این محصول قابل اعتماد، دارای عصاره است دانه های لوپینوس آلبوسبرای حفظ استحکام و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، با آسپارلینبرای بهبود متابولیسم سلول های پوست و تولید مثل آنها، با روغن آووکادو برای حفظ استحکام و ثبات پوست و با روغن دانه هلیانتوس آنوس، به بهبود آبرسانی و جلوگیری از پیری پوست کمک می کند.

روش استفاده: مقدار مناسبی از کرم را روی پوست تمیز و شسته شده بمالید و به آرامی ماساژ دهید (قابل استفاده دو بار در روز).

توجه: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

کرم جوانساز کلاژن تراست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا