مشخصات ژل شستشو آبرسان پوست تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ژل شستشو آبرسان پوست تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ژل شستشو آبرسان پوست تراست

با وجود اینکه هر روز صبح از خواب بیدار می شوید و دست و صورت خود را می شویید، اما اگر آنطور که باید احساس شادابی و شادابی نمی کنید، به این دلیل است که شستشو با آب اصلاً کافی نیست! میزان آلودگی های محیطی (مانند باکتری ها، آلاینده ها، ویروس ها و …) به حدی افزایش یافته است که آب معمولی قادر به تحمل آنها نیست. راه حل استفاده از “ژل های پاک کننده پوست” برای صورت است!

ژل مرطوب کننده پوست Trust به لطف وجود مواد فعال PCA سدیم، زایلیتول و کمپلکس الیگوساکارید به “حفظ رطوبت پوست” و اطمینان از هیدراتاسیون مناسب سلول های لایه اپیدرم کمک می کند. کمپلکس سرامید این محصول با مشارکت در ساختار غشایی سلول های پوست به تقویت و حفظ سلول های پوست کمک کرده و از چین و چروک پوست جلوگیری می کند. ترکیب اسیدهای آمینه موجود در این ژل به همراه ویتامین B5 سلول های پوست را تغذیه کرده و در عین حال پوست را پاکسازی می کند. این شوینده علاوه بر “پاکسازی مناسب پوست از آلودگی ها” به بهبود خشکی و تنظیم مقدار PH پوست کمک می کند و با آبرسانی به سلول های پوست، استحکام پوست را حفظ کرده و از ایجاد لک و آکنه جلوگیری می کند.

روش استفاده: صورت خود را یک یا دو بار در روز با ژل پاک کننده تراست بشویید و پس از 30 ثانیه آبکشی کنید. پس از آن می توانید از “کرم مرطوب کننده پوست های معمولی و خشک” استفاده کنید.

ژل شستشو آبرسان پوست تراست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا