مشخصات سرم لایه‌بردار قوی تراست حاوی 20% AHA

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم لایه‌بردار قوی تراست حاوی 20% AHA هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم لایه‌بردار قوی تراست حاوی 20% AHA

جالب است بدانید که وظیفه اصلی اصلاح رنگ و بافت پوست بر عهده محصولات لایه بردار است. این محصولات با موادی که در آزمایشگاه ها ساخته می شوند یا از منابع طبیعی مانند میوه ها تهیه می شوند، فرموله می شوند. یکی از محصولات موثر در زمینه لایه برداری پوست، سرم بسیار لایه بردار حاوی 20% AHA است از ترکیبات فعال آزمایشگاهی و عصاره های گیاهی تشکیل شده است.

سرم بسیار لایه بردار حاوی 20% AHA استبرای اولین بار با استفاده از مواد فعال لایه بردار با منشاء گیاهی به همراه سایر مواد موثر ضد التهابی، آبرسان، روشن کننده و بهبود ساختار کلاژن سازی پوست تهیه و تولید می شود. این سرم با از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست و جایگزینی سلول های جدید پوست به روشن شدن و بهبود بافت پوست کمک می کند.

مجموعه آلفا هیدروکسی اسیدها به صورت هم افزایی با آلانتوئین پوست را به آرامی لایه برداری می کند و همراه با اسید سالیسیلیک به آبرسانی لایه های زیرین و تقویت و بازسازی لایه های جدید پوست کمک می کند. همچنین این محصول باعث افزایش تولید کلاژن و تقویت پوست و نرم شدن آن پس از لایه برداری می شود.

این سرم علاوه بر لایه برداری، قابلیت از بین بردن جای زخم های مختلف مانند اسکار آکنه، اسکارهای جراحی و لک های پوستی را دارد. علاوه بر این، این محصول با مهار رادیکال های آزاد ناشی از اشعه خورشید از ایجاد لک و کک و مک بر روی پوست جلوگیری می کند.

روش استفاده: در ابتدای مصرف برای شروع حداکثر 3 بار در هفته (تا مرحله عادت و پذیرش محصول توسط پوست) سپس از هفته دوم به بعد روزی یکبار (فقط شبانه) از سرم آلفاپلاس استفاده کنید. ) روی پوست تمیز سپس بعد از نیم ساعت از کرم آلفاتراست استفاده کنید.

علاوه بر این، پس از استفاده از محصولات لایه بردار، استفاده از سایر محصولات برای روتین شب منعی ندارد.

با توجه به حساسیت پوست استفاده از ضد آفتاب های تراست در طول روز برای محافظت از پوست توصیه می شود.

هشدارها:

سرم لایه‌بردار قوی تراست حاوی 20% AHA

خروج از نسخه موبایل