گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گیفت کارت ایکس باکس آمریکا هستید با مجله رز همراه باشید.

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

این محصول فقط برای منطقه می باشد ایالات متحده می توان از آن استفاده کرد

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

کارت های هدیه ایکس باکس ابزارهایی هستند که به کاربران ایکس باکس امکان خرید بازی، فیلم، موسیقی و سایر محتوای دیجیتال را می دهند. این کارت ها معمولا در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی موجود است.

گیفت کارت های ایکس باکس به دو نوع کارت فیزیکی و کارت الکترونیکی تقسیم می شوند. کارت های فیزیکی که گاهی به صورت کارت پلاستیکی و گاهی به صورت کد QR ارائه می شوند، باید به صورت دستی وارد شوند. اما کارت‌های الکترونیکی که معمولاً به شکل کد هستند، موجودی کارت هدیه را به سادگی با درج آن در حساب ایکس‌باکس خود تکمیل می‌کنند.

با کارت های هدیه ایکس باکس، کاربران می توانند به راحتی از تمام محتوای دیجیتال ایکس باکس استفاده کنند. این شامل بازی‌های جدید، پیش‌سفارش‌ها، محتوای اضافی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و موسیقی می‌شود. با استفاده از کارت های هدیه ایکس باکس، کاربران می توانند از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه برای اعضای ایکس باکس لایو نیز استفاده کنند.

به طور کلی، کارت های هدیه ایکس باکس ابزار بسیار مفیدی برای هر کاربر ایکس باکس است. با استفاده از این کارت ها کاربران به راحتی می توانند به تمامی محصولات ایکس باکس دسترسی داشته باشند.

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

1. روی redeem.microsoft.com کلیک کنید و حساب خود را وارد کنید.

2. بر روی گزینه “Redeem Codes” کلیک کنید.

3. کد را وارد کنید سپس کدی را که از طریق ایمیل دریافت کرده اید وارد کنید.

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

خروج از نسخه موبایل