مشخصات دیپ فیوژن واتر تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات دیپ فیوژن واتر تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی دیپ فیوژن واتر تراست

بهترین انتخاب برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید استفاده از محصولات ضد آفتاب است که علاوه بر مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، قابلیت آبرسانی و بهبود سلامت پوست را نیز دارد. یکی از این نوع محصولات ضدآفتاب، ضد آفتاب های فلوید است که توانایی بالایی در جذب رادیکال های آزاد و جلوگیری از آفتاب سوختگی و تیرگی پوست دارد. Deep Fusion Water Trust با SPF 50+ یکی از انواع این محصولات ضدآفتاب است که علاوه بر داشتن ترکیبات فعال مهار کننده رادیکال های آزاد، حاوی ترکیبات فعال آنتی اکسیدانی است که سد محافظ پوست را مرطوب و تقویت می کند. این محصول با محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر فرابنفش از آسیب به سد محافظ پوست جلوگیری می کند و در عین حال به آبرسانی و لطافت پوست کمک می کند. از طرفی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی به کار رفته در فرمول این محصول مانند عصاره ها و ویتامین ها، علاوه بر کمک به تقویت سد محافظ پوست، از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می کند. بنابراین، Deep Fusion Water Trustبه عنوان یک ضدآفتاب با عملکرد گسترده، از پوست در برابر عوامل محیطی و اشعه های مضر مراقبت می کند و از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که محصولات ضد آفتاب باید داشته باشند، توانایی محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV و رادیکال های آزاد ناشی از این اشعه ها است. پوست ما نسبت به این اشعه ها بسیار حساس است و در صورت قرار گرفتن روزانه در معرض این اشعه ها در دراز مدت دچار آفتاب سوختگی و آسیب های جدی می شود. بنابراین مراقبت از پوست در برابر این اشعه ها ضروری است. امروزه کرم های ضد آفتاب در مراقبت از پوست به کمک ما آمده اند اما باید بررسی شود که آیا همه ضدآفتاب ها برای پوست ما مناسب هستند یا خیر. یکی از نکاتی که در انتخاب محصول ضد آفتاب باید به آن توجه کرد، قابلیت محافظتی ضد آفتاب و در عین حال توانایی آن در تقویت سد محافظ و آبرسانی به پوست است. Deep Fusion Water Trust با SPF 50+ همه این مزایا را دارد. این محصول با داشتن ترکیبات فیلتر کننده اشعه ماوراء بنفش و ترکیبات آنتی اکسیدانی منحصربفرد که رادیکال های آزاد را مهار می کند، به طور موثری از پوست در برابر این اشعه ها مراقبت می کند. ترکیبات شیمیایی فیلتر کننده اشعه ماوراء بنفش به همراه ترکیباتی مانند پولولان، توکوفریل استات، عصاره سلول های بنیادی انگور، عصاره مخمر، نیاسینامید و PCA روی در پیشگیری از آفتاب سوختگی و اثرات نامطلوب اشعه ماوراء بنفش بر روی پوست موثر هستند. مهمترین مزیت این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار وجود ترکیبات مرطوب کننده است که استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، مانند اوره، سرین، آلژین و اسید هیالورونیک که به کلاژن سازی و آبرسانی پوست کمک می کند. سد محافظ پوست را تقویت کرده و از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. به همین دلیل است که کرم ضد آفتاب شفاف تراست فلوید با ترکیبات فعال منحصر به فرد و فرمول قوی پخش کننده پوست فلوید، انتخاب مناسبی برای همه است.

زمان و روش مصرف:

2 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی Deep Fusion Water Trust را روی پوست تمیز بمالید و ماساژ دهید. بهتر است محصول را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

کافی است مقدار کافی Deep Fusion Water Trust را 2 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست تمیز بمالید و ماساژ دهید. بهتر است استفاده از محصول را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

حمایت کردن:

این محصول باید از هوای شدید سرد و گرم نگهداری شود. دمای ایده آل برای نگهداری محصول بین 18 تا 25 درجه سانتیگراد است. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

دیپ فیوژن واتر تراست

خروج از نسخه موبایل