مشخصات سرم جوانساز کلاژن تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم جوانساز کلاژن تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم جوانساز کلاژن تراست

از آنجایی که تولید پروتئین های تقویت کننده پوست به طور طبیعی با افزایش سن و زمان کاهش می یابد و پوست چین و چروک می شود، پوست به مراقبت و آبرسانی بیشتری نیاز دارد. بنابراین استفاده از محصولات تخصصی ضد چروک برای همه افراد ضروری است.

وجود داشتن کلاژن در ترکیب فرمولاسیون سرم جوان کننده کلاژن تراست، با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، سد پوستی را بهبود می بخشد. همچنین چین و چروک های پوست را کاهش می دهد و با علائم پیری مبارزه می کند.

ماتریس می تواند بافت پوست را بهبود بخشد، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و با افزایش تولید کلاژن و کاهش التهاب، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. چندین مطالعه بالینی نیز نشان داده اند که Matrixyl می تواند به طور قابل توجهی ظاهر پیری پوست را در طول زمان بهبود بخشد.

الاستین این پروتئین در رشته های بافت همبند پوست است که خاصیت ارتجاعی ایجاد می کند. چیزی که به پوست ظاهری درخشان و بی نقص می بخشد و اغلب با پوستی جوان و سالم همراه است. الاستین به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد و پوست را مستعد افتادگی، خطوط ریز و چین و چروک می کند. الاستین موجود در سرم جوان کننده کلاژن تراست به حفظ و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و در نتیجه جوانی پوست کمک می کند.

سدیم PCA رطوبت را در سایر لایه‌های سطحی جذب می‌کند و به پوست و مو کمک می‌کند رطوبت را حفظ کنند و در نتیجه ظاهری جوان‌تر پیدا کنند. سدیم PCA موجود در این سرم به حفظ رطوبت کمک می کند و در نتیجه سلول ها جوان و شاداب می شوند.

روش استفاده: 4 تا 5 قطره از سرم را روی پوست تمیز صورت و گردن بریزید و به آرامی ماساژ دهید (قابل استفاده دو بار در روز).

احتیاط: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم جوانساز کلاژن تراست

خروج از نسخه موبایل