مشخصات سرم جوانساز رتینول تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم جوانساز رتینول تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم جوانساز رتینول تراست

از آنجایی که تولید پروتئین های تقویت کننده پوست به طور طبیعی با افزایش سن و زمان کاهش می یابد و پوست چین و چروک می شود، پوست به مراقبت و آبرسانی بیشتری نیاز دارد. بنابراین استفاده از محصولات تخصصی ضد چروک برای همه افراد ضروری است.

سرم جوان کننده رتینول تراست این یک محصول مراقبت از پوست با فرمول پیشرفته است که با استفاده از مواد موثره مانند رتینول، کوبیولیفت، سیم لیفت و ماتریکسیل به جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند.

رتینول این یک ترکیب موثر ضد پیری است که با تحریک تولید کلاژن و الاستین به کاهش چین و چروک، بهبود بافت پوست و حتی رنگ پوست کمک می کند. علاوه بر این، رتینول می تواند به کنترل آکنه و کاهش هیپرپیگمانتاسیون کمک کند.

سایر فواید رتینول در سرم جوان کننده رتینول تراست:

کوبولیفت این یک ترکیب طبیعی است که با ایجاد یک بیوفیلم منسجم و پیوسته بر روی پوست به جوانسازی و لیفت پوست کمک می کند. Cubiolift همچنین می تواند به حفظ رطوبت پوست و محافظت از آن در برابر استرس و آلودگی محیطی کمک کند.

سایر فواید رتینول در سرم جوان کننده رتینول تراست:

بالابر سیمی این یک عامل صاف کننده است که فوراً ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد. این ماده از موادی تشکیل شده است که علاوه بر پرکردن چین و چروک، پوست را بالا می برند. همچنین حاوی عوامل آبرسانی است که به پوست نفوذ کرده و آن را مرطوب می کند. این محصول برای محصولات مراقبت ضد پیری، پایه های آرایش، سفت کننده و آبرسان توصیه می شود.

ماتریس می تواند بافت پوست را بهبود بخشد، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و با افزایش تولید کلاژن و کاهش التهاب، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. چندین مطالعه بالینی نشان داده اند که Matrixyl می تواند به طور قابل توجهی ظاهر پیری پوست را در طول زمان بهبود بخشد.

روش استفاده: 4 تا 5 قطره از سرم را قبل از خواب (شب) روی پوست تمیز صورت و گردن بریزید و به آرامی ماساژ دهید.

توجه: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم جوانساز رتینول تراست

خروج از نسخه موبایل