مشخصات ژل لیفت ابرو تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ژل لیفت ابرو تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ژل لیفت ابرو تراست

مزایای ژل لیفت ابرو:

ترکیبات موثر ژل لیفت ابرو

1. PCA سدیم

سدیم PCA ترکیبی است که برای افزایش رطوبت سلول های پوست و فولیکول های موی ابرو استفاده می شود. این ترکیب یک جاذب آب قوی بوده و قابلیت حفظ رطوبت تا چندین برابر وزن خود را دارد و در نفوذ سایر ترکیبات به داخل پوست موثر است. این ترکیب با تامین آب پوست و فولیکول های ابرو منجر به تقویت سلول های پوست در ناحیه ابرو و نرم شدن آن می شود و در نتیجه از لایه برداری سلول های این ناحیه جلوگیری می کند. آبرسانی به پوست از طریق این ترکیب به ساخت سلول های جدید پوست نیز کمک می کند. بنابراین ترکیب سدیم PCA با تامین آب سلول های پوست و فولیکول های ابرو با داشتن اثر هم افزایی با اسید آمینه پرولین، رطوبت پوست و سلول های ابرو را افزایش داده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

2. آرژنین، اسید آسپارتیک، گلیسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین و تیروزین و اورنیتین، سیترولین و اسیدهای آمینه بیوتین.

این ترکیبات به طور موثری به آبرسانی پوست در ناحیه ابرو کمک کرده و با تقویت ساختار سلول های پوست، استحکام و مقاومت تارهای ابرو را افزایش داده و از ریزش آن ها جلوگیری می کند. این ترکیبات اسید آمینه با خون رسانی به فولیکول های مو و تقویت استحکام آن ها و در عین حال کمک به ساخت رشته های کلاژن از ریزش ابروها جلوگیری می کند.

3. ویتامین E

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که استفاده از ویتامین E آسیب های ناشی از تماس با رادیکال های آزاد ناشی از اشعه UV را از بین می برد و در نتیجه از التهاب و آسیب فولیکول های ابرو جلوگیری می کند. به طور کلی این ویتامین در برابر اشعه ماوراء بنفش و رادیکال های آزاد ناشی از آن که به سلول های فولیکول های ابرو آسیب می زند، موهای ابرو را مقاوم می کند و از شکنندگی و ریزش آن ها جلوگیری می کند، قدرت محافظتی بالایی دارد.

روش استفاده: با یک برس آغشته به ژل، ابرو را بلند کرده و شکل دهید. فرم دادن را از تاج ابرو شروع کنید و به سمت انتهای ابرو حرکت کنید.

احتیاط: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

ژل لیفت ابرو تراست

خروج از نسخه موبایل