مشخصات ژل شستشو کنترل کننده آکنه تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ژل شستشو کنترل کننده آکنه تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ژل شستشو کنترل کننده آکنه تراست

حتما برای شما هم پیش آمده است که صبح که به یک مهمانی، مصاحبه کاری یا قرار ملاقات با یکی از عزیزانتان دعوت شده اید، با ظاهر شوم یک جوش بزرگ روی صورت خود مواجه شده باشید. آفتی همیشگی که هرچقدر هم اطاعت کنیم جلوی ما را نخواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم به جای شستشوی زیاد صورت و دست زدن مداوم به آن از ژل پاک کننده کنترل کننده روغن استفاده کنید تا در لحظات تاریخی زندگی دوباره جوش و آکنه روی صورتتان ظاهر نشود.

به لطف وجود PCA روی و مواد فعال Dermapure HP، ژل پاک کننده کنترل چربی پوست قادر است با مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و کنترل تولید، پوست و منافذ آن را از چربی، باکتری و سایر روغن ها پاکسازی کند. روغن” در پوست. آلودگی کمک می کند. درماپور اچ پی با اسید سالیسیلیک در فرمول این محصول در “لایه برداری ملایم پوست” و “کاهش میزان سبوم و باکتری های ساکن در پوست” از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. ترکیبات نیاسینامید و عصاره بابونه موجود در این ژل از ایجاد «التهاب پوستی» جلوگیری می کند و با از بین بردن رادیکال های آزاد به «بهبود جای جوش و جلوگیری از لک» نیز کمک می کند. این شوینده علاوه بر شستشوی صحیح پوست، با تنظیم مقدار pH و کوچک کردن منافذ پوست، پوستی روشن، نرم و صاف را برای شما به ارمغان می آورد.

روش استفاده: صورت خود را یک یا دو بار در روز با ژل پاک کننده تراست بشویید و پس از 30 ثانیه آبکشی کنید. سپس می توانید از کرم ضد جوش و کنترل روغن استفاده کنید.

ژل شستشو کنترل کننده آکنه تراست

خروج از نسخه موبایل