مشخصات ماسک اسکراب زردچوبه تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ماسک اسکراب زردچوبه تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ماسک اسکراب زردچوبه تراست

ماسک های لایه بردار صورت Trust برای اولین بار با استفاده از موادی که پوست را لایه برداری کرده و به بازسازی، تقویت و شادابی پوست کمک می کند، پوست را به طور موثر پاکسازی کرده و تیرگی و لک را از بین می برد.

ترکیبات فعال به کار رفته در این محصولات ضمن دارا بودن خواص ترمیم کنندگی پوست، به طور موثری از التهاب در پوست جلوگیری کرده و به نرم و مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. ماسک های لایه بردار Trust عملکرد منحصر به فردی برای پاکسازی آلاینده ها و از بین بردن پوست تیره دارند. این ماسک ها با کوچک کردن منافذ پوست و افزایش استحکام آن، شادابی و سلامت پوست شما را بهبود می بخشد.

مزایای ماسک اسکراب زردچوبه Trust:

دیگر مواد فعال موجود در فرمول ماسک اسکراب تراست، مواد فعال مشتق شده از بامبو و صدف هستند که به عنوان مواد اصلی لایه بردار در این محصول عمل می کنند و با از بین بردن سلول های مرده پوست به ایجاد سلول های جدید پوست و روشن شدن پوست کمک می کنند. لایه برداری پوست می تواند منجر به التهاب و قرمزی خفیف شود، بنابراین ترکیبات فعال سیمکالمین و بیزابولول که در فرمول ماسک اسکراب استفاده می شود از التهاب در پوست به روش هم افزایی جلوگیری می کند. این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و با جلوگیری از اثرات رادیکال های آزاد ناشی از اشعه های مضر UV از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می کنند. از این رو ماسک های لایه بردار Trust با داشتن ترکیبات لایه بردار و ضد التهاب، ضمن پاکسازی پوست و منافذ آن و با بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست، به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک شایانی می کند. پوست.

روش استفاده: عصر، مقدار مناسبی از ماسک را روی پوست تمیز مالیده و به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید. سپس با آب کافی بشویید. استفاده از کرم مرطوب کننده تراست پس از لایه برداری پوست توصیه می شود. در ابتدای مصرف ابتدا دو بار در هفته و سپس با توجه به نوع پوست افزایش دهید.

توجه: از تماس ماسک با چشم خودداری کنید و در صورت تماس چشم ها را با آب فراوان بشویید. دور از نور مستقیم خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ماسک اسکراب زردچوبه تراست

خروج از نسخه موبایل