برسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارت 32GB 3GB

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارت 32GB 3GB
هستید با مجله رز همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارت 32GB 3GB

مرور
تلفن همراه Samsung Galaxy A04e دو سیم کارت 32 گیگابایت 3 گیگابایت

صفحه نمایش 6.5 اینچی

حافظه داخلی 32 گیگابایت

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

باتری 5000 میلی آمپری

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارته یکی از محصولات ارزان قیمت اما خوش ساخت سری گلکسی A شرکت سامسونگ است که توانسته پیشرفت های زیادی را از نظر عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری نسبت به نسل قبل به ارمغان بیاورد. این مدل در نوامبر 2022 در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفت و از آن زمان به یکی از پرفروش ترین گوشی ها در بازار داخلی تبدیل شده است. مدتی است که سامسونگ از صفحه نمایش بزرگ با سخت افزار نسبتا بهبود یافته برای محصولات مقرون به صرفه خود استفاده می کند. این موضوع در کنار طراحی بهتر و دوربین دوگانه، گلکسی A04e را ارزش خرید دارد. برای بررسی ویژگی های فنی این محصول با ما همراه باشید.

پردازنده و گرافیک سامسونگ گلکسی A04e

پردازنده 12 نانومتری Helio P35 مدیاتک به عنوان مرکز پردازش سامسونگ گلکسی A04e، اجرای برنامه ها و بازی های مختلف را بر عهده دارد. این پردازنده هشت هسته ای از چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. عملکرد دستگاه به لطف این تراشه در سطح مناسبی قرار دارد. سرعت باز شدن برنامه ها قطعا در حد مدل های رده بالا نیست، اما می تواند نیاز کاربر را برآورده کند.

به لطف پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می توانید بازی های مختلفی (با تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم پایین) را روی این موبایل انجام دهید. مدل مورد نظر ما در این قسمت گوشی سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارته 32 گیگابایتی است که به غیر از این نسخه، مدل های دیگری با ظرفیت 64 گیگابایت و 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایتی وجود دارد که کمی گرانتر از این مدل هستند. نسخه هستند. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید از درگاه microSD نیز استفاده کنید.

مشخصات صفحه نمایش گلکسی A04e سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e از یک صفحه نمایش LCD بزرگ 6.5 اینچی مجهز به پنل PLS استفاده می کند. حداکثر وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به 270 نقطه در هر اینچ می رسد. شدت روشنایی و کیفیت تصویر بد نیست، اما می توانست در محیط های روشن عملکرد بهتری داشته باشد. از آنجایی که محصول مورد نظر قیمت بالایی ندارد، باید برخی ویژگی ها مانند HDR یا نرخ رفرش 120 هرتز را مشخص کنید. اکثر افرادی که این مدل را انتخاب می کنند باید توجه داشته باشند که کیفیت صفحه نمایش عالی نیست و نباید از یک گوشی ارزان قیمت انتظار کیفیت بالایی داشت.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e

گوشی سامسونگ گلکسی A04e از بدنه و قاب پلاستیکی بهره می برد که شاید در نگاه اول چندان جالب به نظر نرسد اما زمانی که گوشی را در دست بگیرید متوجه خواهید شد که سازنده از مواد با کیفیتی در ساخت گوشی استفاده کرده است. ابعاد گوشی Samsung Galaxy A04e 9.1 x 75.9 x 164.2 میلی متر است و با یک گوشی بزرگ طرف هستیم اما طراحی آن کاملا ارگونومیک است و به راحتی در دست جا می شود. همچنین وزن این گوشی 188 گرم است.

کیفیت دوربین و تصویر گوشی موبایل گلکسی A04e

با نگاهی به پشت دستگاه، می توانید دو ماژول دوربین را مشاهده کنید که به ترتیب شامل یک لنز زاویه باز 13 مگاپیکسلی و یک لنز عمقی 2 مگاپیکسلی است. خوشبختانه کیفیت دوربین های گوشی سامسونگ گلکسی A04e در سطح مناسبی قرار دارد و کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین های پشتی در طول روز عالی است. علاوه بر این یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است که تصاویر با کیفیت خوبی دارد. لازم به ذکر است که کیفیت تصویر با این لنزها به خصوص در شب یا در نور کم چندان مناسب نیست.

رابط کاربری و باتری سامسونگ A04e

سامسونگ از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 برای بخش نرم افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارته 32 گیگابایتی 3 گیگابایتی استفاده می کند که دسترسی به منوها و برنامه ها را سریعتر از قبل می کند. این گوشی از بلندگوی استریو و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند و از شبکه LTE، شبکه بی سیم و بلوتوث استفاده می کند. سامسونگ گلکسی A04e از باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی لازم استفاده می کند که در تست ها مدت زیادی دوام آورده و برای یک گوشی مقرون به صرفه بسیار عالی خواهد بود.

نتیجه بررسی Samsung Galaxy Dual SIM A04e

Samsung Galaxy A04e برای کاربرانی طراحی شده است که بودجه زیادی برای خرید گوشی هوشمند ندارند. سخت افزار مطلوب، صفحه نمایش بزرگ و باتری بزرگ با طول عمر بالا از جمله ویژگی های مهم این دستگاه مقرون به صرفه است. اگر به دنبال گوشی ارزان قیمت با امکانات سخت افزاری مناسب از برند سامسونگ هستید، گوشی موبایل Samsung Galaxy A04e دو سیم کارته 32 گیگابایتی 3 گیگابایتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e دو سیم کارت 32GB 3GB

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا