مشخصات سرم لایه بردار تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم لایه بردار تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم لایه بردار تراست اسمارت

لایه برداری پوست از بین بردن سلول های مرده پوست با استفاده از ترکیبات لایه بردار است که به عنوان روشی مفید برای کاهش پیری پوست، التیام اسکارهای آکنه و کمک به بازسازی سلول های پوست استفاده می شود. هدف از لایه برداری پوست حذف سلول های مرده و آسیب دیده پوست و جایگزینی آنها با سلول های جدید پوست است. در سال های اخیر از ترکیبات زیادی برای بازسازی و جوانسازی پوست استفاده شده است که در این میان ترکیبات لایه بردار یکی از موثرترین محلول های پاکسازی پوست هستند. ترکیبات لایه بردار فیزیکی یا شیمیایی سلول های مرده یا در حال مرگ پوست را از بین می برند و در نتیجه فرصتی برای سلول های جدید پوست و جوان سازی پوست فراهم می کنند. بر اساس عمق نفوذ به پوست و تاثیر بر روی پوست، لایه بردارهای شیمیایی به سه دسته لایه بردارهای سطحی، لایه بردارهای متوسط ​​تا عمیق و لایه بردارهای عمیق تقسیم می شوند. لایه‌بردارهای سطحی لایه‌های اپیدرم و بین لایه‌های اپیدرم-درم را هدف قرار داده و باعث تخریب جزئی یا کامل سلول‌های این نواحی می‌شوند. شکل زیر انواع لایه بردارهای شیمیایی را با توجه به عمق نفوذ به پوست نشان می دهد.

مزایای سرم پیلینگ اسمارت تراست:

با ترکیبات فعال رزورسینول، آربوتین، گلیسریل آسکوربات و عصاره شیرین بیان و همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی عصاره سلول های بنیادی هسته انگور، کوآنزیم کتون، نیاسینامید، عصاره شیرین بیان و استات، لک ها را روشن و از بین می برد.

ترکیبات فعال سرم لایه بردار SmartTrust

1. کراتولان

کراتولین یک ترکیب تخصصی در فرمول سرم لایه بردار Trust است که به عنوان یک نوع لایه بردار آنزیمی پوست عمل می کند. این ترکیب فعال سلول های مرده پوست را از بین می برد و از بازسازی سلول های جدید پوست پشتیبانی می کند. لایه برداری پوست علاوه بر کمک به جوانی و شادابی پوست صورت، باعث کاهش لک و تیرگی پوست می شود. بنابراین کراتولین دارای عملکردهای متعددی برای حفظ سلامت و جوانسازی پوست است.

2. سیمکالمین

سیمکالامین یک ترکیب ضد خارش، ضد حساسیت و ضد التهاب است که التهاب را در پوست های حساس در حین و بعد از لایه برداری کاهش می دهد. این ترکیب با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و مهار رادیکال های آزاد، چرخه التهابی ایجاد شده در پوست را متوقف کرده و التهاب پوست را برطرف می کند. هنگامی که پوست به هر دلیلی ملتهب می شود، ترشح هیستامین در پوست افزایش می یابد. سیمکالمین با مهار ترشح هیستامین در پوست از حساسیت و التهاب پوست جلوگیری می کند. بنابراین استفاده از این ترکیب فعال در فرمول سرم لایه بردار پوست های حساس SmartTrust به تسکین و حفظ سلامت و درخشندگی پوست کمک می کند.

3. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی در نرم کنندگی پوست، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول سرم لایه بردار SmartTrust عملکرد آن در بازسازی و جوانسازی پوست است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و با کاهش التهاب به تقویت سد محافظ و افزایش قدرت پوست کمک می کند.

4. عصاره سلول های بنیادی دانه انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی با توانایی بالای خود در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست، از این سلول ها مراقبت می کند و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست از ایجاد چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، هرگونه التهاب روی پوست را از بین می برد و با کمک به سفت شدن پوست، ظاهری جوان و زیبا به پوست شما می بخشد. .

5. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر بنا به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست خشک و چروکیده می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب فعال از پوست در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

6. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول سرم لایه بردار SmartTrust برای پوست های حساس استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود خشکی و چین و چروک پوست را بهبود می بخشد.

7. Oxyfors

این ترکیب عملکرد اکسیژن رسانی به پوست را انجام می دهد و در نتیجه به کاهش چین و چروک و نرمی پوست کمک می کند. تولید اکسیژن که برای تولید کلاژن در پوست ضروری است با افزایش سن کاهش می یابد. بنابراین با اکسیژن رسانی به پوست از طریق ترکیب فعال Oxyforce، سطح انرژی سلول های پوست و تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد و در نتیجه زبری و خشکی پوست از بین می رود.

روش استفاده: در ابتدای مصرف ابتدا حداکثر دو بار در هفته (تا مرحله عادت و پذیرش محصول توسط پوست) سپس از هفته دوم به بعد روزی یک بار (فقط در شب) به میزان کافی از تراست استفاده کنید. سرم لایه بردار هوشمند روی پد یا پنبه و روی پوست تمیز استفاده کنید.

احتیاط: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم لایه بردار تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل