مشخصات سرم ضد لک و روشن کننده پوست تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم ضد لک و روشن کننده پوست تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم ضد لک و روشن کننده پوست تراست اسمارت

هر یک از ما قبل از هر اقدامی برای رفع لکه های پوستی باید منشا لکه ها را ببینیم. لک های پوستی به دلایل مختلف توسط افراد مختلف ایجاد می شود. بیشتر لکه هایی که روی صورت ایجاد می شوند، اگر دلایل ژنتیکی، اختلالات هورمونی یا بیماری خاصی نداشته باشند، ناشی از اشعه های مضر خورشید هستند. پرتوهای فرابنفش مهم ترین عوامل آسیب رساندن به پوست هستند و با تولید رادیکال های آزاد که سد محافظ پوست را از بین می برند، منجر به تیرگی و ایجاد لکه های روی پوست می شوند. در واقع این اشعه ها منجر به افزایش تولید رنگدانه اضافی پوست می شود. شایع ترین نوع لکه ها لکه های ناشی از افزایش سن هستند و بیشتر آنها در اثر پیری پوست و اشعه های مضر UV و نور مرئی خورشید ایجاد می شوند. بنابراین برای درمان این لکه‌ها و جلوگیری از ایجاد لکه‌های جدید، باید از محصولی استفاده کرد که دارای مواد موثره باشد که بتواند با تأثیر بر پیش سازهای آن یا تأثیر بر فرآیند تولید، تولید رنگدانه ملانین را به طور مؤثر کاهش دهد. برخی از این ترکیبات فعال می توانند از تولید ملانین یا انتقال آن به سطح پوست جلوگیری کنند یا بر روی آنزیم مسئول تولید این رنگدانه اثر مهاری داشته باشند. همچنین، ترکیباتی که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و می توانند به صورت موضعی رادیکال های آزاد ناشی از اشعه های مضر UV را جذب کنند، برای بهبود لک ها موثر عمل می کنند. سرم روشن کننده Smart Trust حاوی ترکیبات فعالی است که به طور موثری به درمان لک های پوستی و حتی اسکارهای آکنه کمک می کند و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از ایجاد لک های جدید جلوگیری می کند.

مزایای سرم ضد لک و روشن کننده Trust Smart:

ترکیبات موثر سرم ضد لک و روشن کننده تراست اسمارت

1. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول سرم سفید کننده اسمارت تراست، عملکرد احیا کننده و جوان کننده پوست است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و با بهبود خشکی و قرمزی پوست به روشن شدن پوست کمک می کند. بنابراین، Duraquench IQ به حفظ سلامت پوست شما به عنوان یک ماده موثر مراقبت از پوست کمک می کند.

2. عصاره سلول های بنیادی هسته انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی با توانایی بالای خود در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست، از این سلول ها مراقبت کرده و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست، از تیرگی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، هرگونه التهاب روی پوست را از بین می برد و با کمک به سفت شدن پوست، ظاهری جوان و زیبا به پوست شما می بخشد. .

3. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست تیره شده و لکه هایی ظاهر می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب فعال از پوست در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

4. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به روشن شدن و شادابی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال با استفاده در فرمول سرم روشن کننده صورت اسمارت تراست و با خواص منحصر به فرد خود تیرگی پوست صورت را بهبود می بخشد.

5. نیاسینامید

یکی از عوامل ایجاد لک و تیرگی روی پوست رادیکال های آزاد هستند که تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می شوند. رادیکال های آزاد علاوه بر ایجاد لک و تیره شدن پوست شما می توانند باعث التهاب پوست نیز شوند. به همین دلیل، نیاسینامید برای کاهش التهاب پوست به عنوان یک ترکیب از بین برنده لکه های پوست در فرمول سرم روشن کننده Trust استفاده شده است. نیاسینامید دارای خواص آنتی اکسیدانی است و ضمن اینکه ظاهر را بهبود می بخشد و تیرگی پوست را برطرف می کند، به کوچک شدن منافذ پوست نیز کمک می کند و در نتیجه ظاهری صاف و یکدست به پوست می بخشد.

6. آربوتین

در فرآیند تولید رنگدانه ملانین و ایجاد لکه روی پوست، آنزیمی به نام تیروزیناز باعث تولید این رنگدانه در پوست می شود. این آنزیم مهمترین عنصر موثر در این فرآیند است و بنابراین هر ترکیبی که بتواند به نحوی این آنزیم را مهار کند از تولید بیش از حد رنگدانه ملانین جلوگیری کرده و از ایجاد لکه بر روی پوست جلوگیری می کند. آربوتین به عنوان یک ترکیب فعال باعث کاهش تولید این آنزیم شده و از تولید رنگدانه ملانین و ایجاد لکه ها جلوگیری می کند. بنابراین استفاده از این ماده در فرمول سرم روشن کننده تراست در جلوگیری از ایجاد لک روی پوست موثر است.

7. عصاره شیرین بیان

زمانی که رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه های مضر خورشید در پوست ایجاد می شوند، تولید رنگدانه ملانین در پوست افزایش می یابد و در نتیجه لکه هایی ایجاد می شود یا پوست تیره می شود. این رادیکال ها علاوه بر ایجاد لک، می توانند پوست را ملتهب کرده و باعث ایجاد چین و چروک روی پوست شوند. بنابراین، برای مراقبت از پوست باید از ترکیباتی استفاده کنید که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و می توانند رادیکال های آزاد را مهار کنند. عصاره شیرین بیان یکی از ترکیبات با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است که رادیکال های آزاد را مهار کرده و از ایجاد لک و تیرگی پوست جلوگیری می کند. بنابراین به عنوان یک ترکیب موثر در فرمول سرم سفید کننده تراست عمل می کند.

روش استفاده: سرم ضد لک و روشن کننده پوست هوشمند تراست را دو بار در روز صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید. در طول روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

احتیاط: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم ضد لک و روشن کننده پوست تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل