مشخصات سرم جوانساز، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم جوانساز، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم جوانساز، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

افتادگی پوست و از بین رفتن استحکام آن ناشی از عوامل متعددی از جمله: افزایش سن، عوامل ژنتیکی، کاهش وزن بیش از حد، سیگار کشیدن، سبک زندگی ناسالم و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید همگی مرتبط هستند. بسیاری از افراد متوجه تغییرات ناگهانی در پوست خود و افتادگی و کاهش خاصیت ارتجاعی آن می شوند. این به طور مستقیم با کاهش کلاژن، اسید هیالورونیک و الاستین در پوست مرتبط است. پوست بزرگترین عضو بدن ما است که به عنوان یک سد محافظ در برابر عناصر مختلف عمل می کند. با افزایش سن، پوست به طور طبیعی کلاژن کمتری تولید می کند و الاستین خود را از دست می دهد. الاستین پروتئینی است که به حفظ خاصیت ارتجاعی و بازگرداندن پوست به حالت اولیه کمک می کند و به وفور در لایه درم یافت می شود. در صورت تغییرات محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سوء تغذیه و سایر عواملی که در بالا ذکر شد باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست بدهد و حالت ارتجاعی و سفتی پوست را بازیابی کند. در زمینه انتخاب سرم سفت کننده، محصولی حاوی مواد موثره با خاصیت ضد پیری و تقویت کننده استحکام و ساختار پوست مناسب است. برخی از این محصولات حاوی کلاژن هستند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بافت همبند و در لایه پوستی یافت می شود. همچنین کلاژن هیدرولیز شده می تواند به صورت خوراکی از طریق روده جذب شود و از طریق جریان خون به پوست برسد. هیالورونیک اسید ترکیب فعال دیگری است که به طور طبیعی در بافت همبند پوست یافت می شود. این ترکیب پوست را آبرسانی می کند و در برابر اشعه های مضر UV و پیری پوست به طور موثر عمل می کند. استفاده از سرم ها یا سرم های حاوی اسید هیالورونیک به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. یکی از دلایل اصلی و شایع پیری و افتادگی پوست، رادیکال های آزاد یا گونه های فعال اکسیژن است که در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر خورشید ایجاد می شوند، از جمله؛ اشعه UV ایجاد می شود. این رادیکال ها سد محافظ پوست را از بین می برند، بنابراین یکی دیگر از راه های مراقبت از پوست، حمایت از سد محافظ طبیعی پوست در برابر این عوامل مضر با استفاده از مواد فعالی است که رادیکال های آزاد را در سرم های سفت کننده مهار می کنند. بنابراین سرم سفت کننده و فرم دهنده تراست با ترکیبات مرطوب کننده فعال، تشکیل پپتیدها، ترکیبات آنتی اکسیدانی و سفت کننده که از تولید کلاژن در پوست حمایت می کنند، به طور موثری از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و با افزایش استحکام پوست ، از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

مزایای سرم سفت کننده SmartTrust چیست؟

  • سرم سفت کننده حاوی ماده موثره Duraquench IQ است که با عملکردی هوشمند لایه ای محافظ بر روی سطح پوست ایجاد کرده و از خروج رطوبت و خشکی و التهاب پوست جلوگیری می کند.
  • عملکرد سفت کننده و لیفت کننده پوست صورت با ترکیبات فعالی که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، مانند عصاره سلول های بنیادی رز آلپ، سیم لیفت، هیالورونات سدیم، کوبی لیفت، سیمدتوکس، پالمیتول تری پپتید-38، پروتئین کلاژن هیدرولیز شده و پپتیدهای آرژینین و لیزین
  • محصولی که با آنتی اکسیدان های فعال و مواد مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش مانند عصاره سلول های بنیادی انگور، میتوکوینیل، سیمتوکس، اسید هیالورونیک، سدیم PC، آکواکسیل، گلوکونولاکتون و توکوفریل استات، پوست را هیدراته و رفع چین و چروک می کند.
  • التهاب پوست را با ترکیبات ضد التهابی دکسپنتانول، پیریدوکسین هیدروکلراید و توکوفریل استات تسکین می دهد.
  • جوانسازی و بازسازی پوست صورت با مواد فعال سیم لیفت، کوبیولیفت و سیمدتوکس

مواد فعال در سرم سفت کننده اسمارت تراست چیست؟

1. IQ دراکونچ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول سرم سفت کننده SmartTrust عملکرد بازسازی و جوان کننده پوست آن است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و خشکی و قرمزی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین، Duraquench IQ به حفظ سلامت پوست شما به عنوان یک ماده موثر مراقبت از پوست کمک می کند.

2. سیم بالابر

سیم لیفت از پلی ساکاریدهای فعال و ترکیبات آبرسان تشکیل شده است که تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک پوست و بهبود آبرسانی و استحکام پوست دارند. به عنوان مثال، بتا گلوکان موجود در این ترکیب فعال، یک لایه پلی ساکارید قوی بر روی سطح پوست ایجاد می کند که از خروج رطوبت و خشکی پوست جلوگیری می کند و در نتیجه استحکام پوست را بهبود می بخشد. اسید هیالورونیک موجود در ترکیب سیم لیفت با جذب و حفظ رطوبت در سلول های پوست از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند و با تحریک گیرنده های پوست باعث ایجاد اثر لیفتینگ سریع بر روی پوست می شود.

3. Cubylift

با افزایش سن و تحت تاثیر عوامل محیطی، تولید رشته های کلاژن در پوست کاهش می یابد و رشته های الاستین شکننده می شوند. به عنوان مثال رادیکال های آزاد باعث تیرگی و پیری پوست می شوند و با از بین بردن سد محافظ پوست منجر به حذف رطوبت از سطح پوست می شوند. ماده فعال کوبیولیفت از پلی ساکاریدهایی تشکیل شده است که استحکام پوست را بهبود می بخشد و اثر سفت کنندگی فوری پوست دارد. کوبیولیفت با تشکیل یک لایه محافظ بر روی سطح پوست، به لایه فسفولیپید روی سطح سلول های پوست و سرامیدها متصل شده و سلول های پوست را محکم نگه می دارد. بنابراین این ترکیب سرعت تبخیر رطوبت از سطح پوست را کاهش داده و از پیری و افتادگی پوست در اثر استرس محیطی جلوگیری می کند.

4. پالمیتول تری پپتید-38

ترکیبات پپتیدی عموماً توانایی بالایی در تقویت و افزایش استحکام پوست دارند. Palmitoyl Tripeptide-38 یکی از این ترکیبات است که با تقویت ارتباط بین اپیدرم و درم استحکام پوست صورت را بهبود می بخشد و به نرم شدن پوست کمک می کند. این ترکیب با کمک به بازسازی سلول های پوست در ناحیه صورت و افزایش تولید پروتئین های تقویت کننده سلول در پیشگیری و رفع چین و چروک پوست موثر است.

5. عصاره سلول های بنیادی هسته انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی با توانایی بالای خود در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست، از این سلول ها مراقبت می کند و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، هرگونه التهاب روی پوست را از بین می برد و با کمک به سفت شدن پوست، ظاهری جوان و زیبا به پوست شما می بخشد. .

6. Sim Detox

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست تیره و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب فعال از پوست در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

7. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال در فرمول سرم صورت سفت کننده اسمارت تراست استفاده شده و با خواص منحصر به فرد خود چین و چروک های پوست را بهبود می بخشد.

روش استفاده: سرم هوشمند لیفت تراست را دو بار در روز صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید.

توجه: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم جوانساز، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا