مشخصات سرم آبرسان عمیق پوست تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم آبرسان عمیق پوست تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم آبرسان عمیق پوست تراست اسمارت

ریزش رطوبت از سطح پوست کاملا طبیعی است و در همه افراد به وضوح قابل مشاهده است. برای جبران این رطوبت باید جایگزین مناسبی برای آن انتخاب کنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که این مشکل را دارید، انتخاب سرم آبرسان مناسب به شما کمک می کند. سرم ها و سایر محصولات مرطوب کننده با ایجاد لایه ای محافظ بر روی سطح پوست، علاوه بر کمک به بازگرداندن موانع محافظ طبیعی پوست، با افزایش رطوبت پوست و جلوگیری از تبخیر رطوبت از سطح پوست، خشکی را نیز از بین می برند. مرطوب کننده های طبیعی ترکیباتی هستند که وظیفه آبرسانی و حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارند. این ترکیبات به مولکول های آب موجود در جو متصل می شوند و رطوبت را به پوست می آورند. در مواردی که پوست خشک می شود، عملکرد ترکیبات مرطوب کننده طبیعی پوست مختل می شود و در نتیجه رطوبت از سطح پوست خارج می شود. بنابراین برای درمان خشکی پوست باید از محصولاتی استفاده کرد که مشابه ترکیبات مرطوب کننده طبیعی پوست عمل کرده و رطوبت از دست رفته پوست را بازگرداند. سرم آبرسان اسمارت تراست یکی از آن محصولات آبرسان قوی است که با ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدانی هوشمند خود، ضمن کمک به حفظ رطوبت پوست، چین و چروک های پوست را کاهش داده و سلامت پوست را تضمین می کند.

مزایای سرم مرطوب کننده عمیق پوست هوشمند Trust:

ترکیبات فعال سرم مرطوب کننده عمیق پوست Trust Smart

1. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی در نرم کنندگی پوست، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول مرطوب کننده اسمارت تراست، عملکرد احیا و شادابی پوست است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و با کاهش التهاب به تقویت سد محافظ و افزایش قدرت پوست کمک می کند.

2. Patch2O (اوره، سرین، آلژین، هیالورونات سدیم، پولولان)

این ماده فعال یک مرطوب کننده قوی است که با تقویت سد محافظ پوست به آبرسانی طولانی مدت پوست کمک می کند. ترکیب فعال پولولان به همراه سایر ترکیبات فعال مانند آلژین و هیالورونات سدیم یک لایه محافظ الاستیک بر روی سطح پوست ایجاد می کند که از خروج رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کند و با افزایش قدرت خشکی پوست را از بین می برد. از ماتریکس خارج سلولی

3. اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یا هیالورونات سدیم یک پلی ساکارید است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و یکی از اجزای اصلی ماتریکس خارج سلولی است. این ترکیب سلول های پوست را با قابلیت نگهداری مولکول های آب با ظرفیتی چندین برابر وزن مولکولی آن آبرسانی می کند. اسید هیالورونیک اتصال فیبرهای کلاژن و الاستین را در پوست تقویت می کند و در نتیجه از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می کند. بنابراین اسید هیالورونیک به کار رفته در سرم آبرسان اسمارت تراست با تقویت سد محافظ و حفظ رطوبت پوست از پیری پوست جلوگیری می کند.

4. عصاره سلول های بنیادی دانه انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی با توانایی بالای خود در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست، از این سلول ها مراقبت کرده و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست، از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، هرگونه التهاب روی پوست را از بین می برد و با کمک به سفت شدن پوست، ظاهری جوان و زیبا به پوست شما می بخشد. .

5. Sim Detox

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر بنا به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست خشک و چروکیده می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب فعال از پوست در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

6. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول سرم آبرسان اسمارت تراست استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود خشکی و چین و چروک پوست را بهبود می بخشد.

روش استفاده: پس از شستن و پاکسازی صورت، روزانه و هر بار چند قطره از سرم آبرسان تراست اسمارت را روی پوست مرطوب بمالید و به آرامی به سمت بالا و خارج ماساژ دهید.

احتیاط: پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم آبرسان عمیق پوست تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل