برسی گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra دو سیم کارت 512GB 12GB

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات
گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra دو سیم کارت 512GB 12GB
هستید با مجله رز همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra دو سیم کارت 512GB 12GB

مرور
گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دو سیم کارت 512 گیگابایت 12 گیگابایت

صفحه نمایش

6.8 اینچ

حافظه داخلی

512 گیگابایت

دوربین اصلی

200 مگاپیکسل

شرکت سامسونگ گوشی های موبایل خود را به گونه ای طراحی می کند که همه افراد جامعه با هر توان مالی بتوانند آن را خریداری کنند و از هزاران کارکرد مختلف گوشی های این برند کره ای بهره ببرند. سری S گوشی های موبایل سامسونگ امروز به عنوان یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ در بازار معرفی شده است و تفاوت های زیادی نسبت به سری A، F و M دارد گوشی موبایل گلکسی اس 23 اولترا یکی از جدیدترین محصولات کره ای است که در سال 2023 با تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل معرفی شد. نسل اول گوشی های سامسونگ از سری نوت الهام گرفته شد و با وجود اینکه کره ای ها تمایلی به ادامه این سری نداشتند، گوشی موبایل گلکسی اس 23 اولترا خاطره محصولات نسل نوت را برای طرفداران برند سامسونگ زنده کرد و حالا باید ببینید آیا این تلفن همراه می تواند رقیبی جدی برای شرکت های دیگر باشد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال تا انتها با فروشگاه های معتبر اینترنتی همراه باشید تا با ویژگی های بیشتر این محصول جدید آشنا شوید.

از نظر ظاهری مشابه گوشی موبایل گلکسی اس 22 اولترا، اما با کیفیت متفاوت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از محصولات سامسونگ استفاده می کنید یا فقط می خواهید یک موبایل جدید بخرید، بدون شک در نگاه اول به شباهت گلکسی اولترا 22 و گلکسی اس 23 اولترا پی خواهید برد. اما نکته قابل توجه این است که محصول جدید سامسونگ با ابعادی برابر با 163.4 x 78.1 x 8.9 میلی متر و وزن 234 گرم تولید شده است که افزایش وزن و ابعاد این محصول را به وضوح مشاهده می کنید. متخصصان کره ای از گوریلا گلس وکتوس 2 برای جلو و پشت این موبایل استفاده کرده اند و به همین دلیل است که این محصول می تواند از سقوط 2 متری دوام بیاورد. این در حالی است که آخرین نسل این تلفن همراه از گوریلا گلس وکتوس پلاس در این زمینه ها بهره می برد و مقاومت کمی در برابر فناوری گوریلا گلس 2 وجود داشت با معرفی گوشی موبایل گلکسی اولترا 23، کره ای ها نشان دادند که دارند نسبت به گذشته علاقه ای به تغییر قاب ها ندارند و دوباره از همان فلز آلومینیوم در محصول جدید خود استفاده می کنند.

نمایشگر گوشی موبایل یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که مصرف کنندگان هنگام خرید گوشی از اهمیت بالایی برخوردارند. گوشی گلکسی اولترا 23 از صفحه نمایش 6.8 اینچی بهره می برد و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. شاید طرفداران این موبایل قبل از معرفی انتظار داشتند که نمایشگر این محصول با تفاوت های زیادی نسبت به نسل قبلی خود ارائه شود، اما این اتفاق نیفتاد و محصول جدید سامسونگ می تواند تصاویری با رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل به نمایش بگذارد. . صفحه نمایش این موبایل دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است و از استاندارد HDR10+ بهره می برد. یکی از قابلیت های جدید به کار رفته در این موبایل، نمایشگر همیشه روشن است که به کاربر این امکان را می دهد تا با لمس ساعت LCD بدون فشار دادن دکمه پاور، ساعت و تاریخ، اعلان ها و موارد دیگر را مشاهده کند. شرکت سامسونگ این موبایل را در رنگ های مختلف و برای هر سلیقه ای تولید کرد و این یکی از ویژگی های مهمی است که در محصول جدید کره ای با آن مواجه شدیم. گوشی موبایل گلکسی اس 23 اولترا دارای رنگ های مشکی، سبز، کرم، بنفش روشن، نوک مدادی، آبی، سبز، لیمویی و قرمز است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنند.

تلفن همراه S Pen S23 Ultra

سامسونگ یکی از برندهایی است که در سال های اخیر برخی از محصولات خود را به همراه قلم های لایت آپ روانه بازار کرده است و حالا این روند در سال 2023 با معرفی گوشی موبایل S23 Ultra دیده می شود. قلم s این تلفن همراه به گونه ای طراحی شده است که افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و قلم نوری این محصول جدید برای علاقه مندان به هنر دیجیتال نکته مثبتی است و می توانند از قلم این گوشی بسیار جذاب استفاده کنند. تلفن های همراه.

دوربین قدرتمند و با کیفیت برای گوشی موبایل گلکسی اس 23 اولترا

یکی از تفاوت های زیاد این موبایل با نسل قبلی آن دوربین آن است و این مزیت بسیار مهمی برای این محصول به حساب می آید. گوشی موبایل S23 Ultra دارای 3 دوربین است و هر کدام می توانند تصاویری با کیفیت و با رزولوشن های متفاوت ثبت کنند. دوربین زاویه باز این محصول دارای رزولوشن 200 مگاپیکسل و لنز 23 میلی متری بوده و از امکاناتی همچون لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار نیز بهره می برد. دوربین فوق عریض این محصول بدون هیچ تغییری نسبت به گوشی موبایل گلکسی اولترا 22 طراحی شده و دارای لنز 13 میلی متری و وضوح 12 مگاپیکسل است و کاربران می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ثبت کنند. دوربین فوق عریض این محصول همچنین به شما این امکان را می دهد که از دو عملکرد بسیار مهم مانند فوکوس خودکار و پوشش 120 درجه برای ثبت تصاویر بسیار متفاوت نسبت به نسل های قبلی استفاده کنید. دوربین سوم این موبایل که امروزه در اکثر محصولات شرکت های مختلف به چشم می خورد، دوربین تله فوتو است و لنز 70 میلی متری در این موبایل قرار داده شده است و قابلیت عکس برداری با زوم اپتیکال 10 برابری را دارد. رزولوشن 10 مگاپیکسل این دوربین دارای ویژگی های دیگری مانند لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار است.

دوربین سلفی یکی از محبوب ترین دوربین هایی است که این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و در اقدامی بسیار عجیب سامسونگ محصول جدید دوربین سلفی خود را تنها با 12 مگاپیکسل روانه بازار کرد در حالی که گوشی موبایل Samsung Galaxy S22 Ultra وضوح 40 مگاپیکسلی دارد. . امروزه بیشتر تولیدکنندگان گوشی های موبایل سعی می کنند محصولات پرچمدار خود را به گونه ای طراحی کنند که کاربران در مواقعی که نیاز به ضبط با کیفیت بالا دارند، بتوانند به راحتی آن ها را با گوشی موبایل خود ضبط کنند. گوشی موبایل سامسونگ S23 Ultra به عنوان پرچمدار برند سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به کاربر این امکان را می دهد که از دوربین اصلی فیلمبرداری برای ضبط تصاویر با کیفیت 8K و همچنین دوربین سلفی با کیفیت 4K استفاده کند.

سخت افزار با قدرت بالا نسبت به نسل قبل

یکی از مهم ترین ویژگی های هر تلفن همراه بدون شک پارامترهای سخت افزاری آن است. این محصول جدید سامسونگ از تراشه Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد و فرآیند ساخت آن معادل 4 نانومتر است. پردازنده یکی از مهم ترین قطعات هر گوشی است و برند سامسونگ برای این محصول یک پردازنده 8 هسته ای در نظر گرفته است و به همین دلیل است که این موبایل به راحتی از پس بازی های بسیار سنگین بر می آید و در طول روند بازی دچار تاخیر نمی شود. پردازنده گرافیکی نیز تاثیر مستقیمی بر فرآیند پردازش اطلاعات دارد و کره ای ها پردازنده گرافیکی Adreno 740 را برای این موبایل انتخاب کرده اند. همچنین این تلفن همراه دارای ظرفیت 512 گیگابایت و دارای 12 گیگابایت رم است که به کاربر امکان ذخیره اطلاعات زیادی را می دهد. سامسونگ گوشی گلکسی اس 23 اولترا را به گونه ای طراحی کرده است که از 2 سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند اما از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

سایر مشخصات گوشی موبایل Ultra S23

از دیگر ویژگی های این موبایل می توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما و فشارسنج اشاره کرد. علاوه بر این، این محصول دارای بلندگوهای بسیار قدرتمندی بوده و قابلیت پخش صدای استریو را نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد گوشی موبایل اس 23 اولترا بلوتوث نسخه 5.3 است که نسبت به نسل قبل دارای نسخه بلوتوث اصلاح شده است. باتری یکی از مهم ترین قطعات هر گوشی موبایل است و شرکت سامسونگ برای این محصول یک باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra دو سیم کارت 512GB 12GB

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا