مشخصات کرم شب تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم شب تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم شب تراست اسمارت

آبرسانی به پوست مرحله مهمی در روتین مراقبت از پوست است. یکی از بخش های مهم این روتین آبرسانی پوست، کرم های شبی هستند که SPF ندارند و شب ها قبل از خواب استفاده می شوند. کرم شب در واقع پوست را بازسازی می کند و آسیب های وارد شده به پوست در طول روز را ترمیم می کند. از آنجایی که کرم های شب بافت پایدارتری نسبت به کرم های روز دارند، 15 درصد بیشتر از کرم های روز جذب پوست می شوند. کرم های شب اگرچه برای آبرسانی به پوست استفاده می شوند اما فواید دیگری نیز برای پوست دارند که مهمترین آن رفع خشکی و افزایش تولید کلاژن و بهبود استحکام و کشسانی پوست است. چین و چروک ناشی از کاهش تولید کلاژن در پوست است، بنابراین استفاده از محصولات کرم شب به سفت شدن و از بین بردن چین و چروک های پوست کمک می کند. این محصولات با افزایش خون رسانی به سلول ها به دفع و حذف سموم از سلول های پوست کمک می کنند و روند ترمیم و پاکسازی پوست را بهبود می بخشند.

مزایای کرم شب هوشمند Trust:

ترکیبات موثر کرم شب تراست اسمارت:

1. رتینول

اشعه ماوراء بنفش یکی از دلایل اصلی چین و چروک پوست است. یکی از راه حل های پیشنهادی برای جلوگیری از تاثیر این اشعه های مضر بر روی پوست استفاده از آنتی اکسیدان های فعال و ترکیبات بازسازی کننده پوست است. رتینول به عنوان یکی از موثرترین ترکیبات فعال ضد چین و چروک در جهان شناخته می شود که با خاصیت آنتی اکسیدانی خاص خود، رادیکال های آزاد را مهار کرده و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. اگر رادیکال های آزاد کنترل نشوند، سلول های پوستی اپیدرم و درم را از بین می برند و در نهایت باعث ایجاد چین و چروک و پیری پوست می شوند. رتینول با افزایش تکثیر سلول ها در لایه های اپیدرم و درم پوست و افزایش تولید کلاژن در این سلول ها به بازسازی سلول های مرده پوست کمک می کند و استحکام پوست را افزایش می دهد.

2. تتراپپتید-4

ترکیبات پپتیدی توانایی بالایی در افزایش استحکام و تقویت پوست دارند و به حفظ سلامت و جوانی پوست کمک می کنند. این ترکیب فعال با کمک به ساخت فیبرهای کلاژن و الاستین در پوست از پیری و چین و چروک جلوگیری می کند. تتراپپتید-4 مشابه ترکیبات پپتیدی طبیعی بدن عمل می کند و با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، از افتادگی و افتادگی پوست صورت جلوگیری می کند.

3. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول کرم شب اسمارت تراست، عملکرد بازسازی و جوان کننده پوست آن است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و خشکی و قرمزی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین، Duraquench IQ به حفظ سلامت پوست شما به عنوان یک ماده موثر مراقبت از پوست کمک می کند.

4. کمپلکس سرامید

با افزایش سن، سد محافظ پوست ضعیف می شود و با آسیب سلولی، پوست ما پیر می شود و آویزان می شود. بنابراین، ترکیباتی که سد محافظ طبیعی پوست را تقویت کرده و از تبخیر رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کنند، می توانند با آبرسانی به پوست، استحکام ساختاری سلول های پوست را افزایش دهند. سرامیدها یکی از آن ترکیباتی هستند که به حفظ استحکام و تقویت سد محافظ پوست کمک می کنند. برای این منظور در فرمول این محصول از کمپلکس سرامید استفاده شده که از سرامیدهای نوع اول، سوم و پنجم تشکیل شده است. این ترکیب به طور موثری ساختار سلول های پوست را تقویت و تقویت می کند و در نتیجه از تخریب سلول های پوست تحت تاثیر آسیب های محیطی مانند اشعه های مضر UV و آلودگی هوا جلوگیری می کند.

5. Linefactor C

این ترکیب از عصاره های گیاهی تشکیل شده است که به ترمیم سلول های پوست و ترمیم و بازسازی پوست کمک می کند. فاکتور C تاثیر بسیار قوی تری نسبت به ویتامین C دارد و با کمک به ایجاد کانال های انتقال رطوبت در سلول های پوست صورت، انتقال مولکول های آب را از لایه سطحی پوست به داخل پوست افزایش می دهد و استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. از پوست. بنابراین، لاین فاکتور C امکان ترمیم سد محافظ پوست را فراهم می کند و با کمک به تقویت سد محافظ پوست، از افتادگی پوست صورت و ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

6. عصاره سلول های بنیادی رز آلپ

عصاره سلول های بنیادی رز آلپ یک ترکیب فعال ویژه است که در صورت استفاده در فرمول کرم شب Smart Trust، عملکرد منحصر به فردی برای افزایش استحکام و لیفت پوست صورت دارد. این ترکیب با اثر بر روی سلول های بنیادی پوست، فعالیت و تکثیر سلولی را افزایش داده و با کمک به ساخت سلول های جدید پوست، سد محافظ پوست را تقویت می کند. بنابراین افزایش قدرت سد محافظ پوست از خروج رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کند و تاثیر اشعه ماوراء بنفش و عوامل محیطی مضر را به حداقل می رساند. عصاره سلول های بنیادی رز آلپاین با کمک به عملکرد بهتر سلول ها و افزایش انعطاف پذیری، التهاب پوست را تسکین می دهد و در نتیجه چین و چروک های پوست را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این ترکیب فعال مقاومت پوست را در برابر تغییرات دمای محیط و سرما یا گرمای شدید افزایش می دهد و در نتیجه به عنوان ترکیبی منحصر به فرد در کرم شب SmartTrust به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می کند.

7. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست شل و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست و کمک به حفظ سلامت پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد.

8. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول کرم شب Smart Trust استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود باعث بهبود تیرگی و چین و چروک پوست می شود.

روش استفاده: مقدار مناسبی از کرم شب هوشمند Trust را روی پوست تمیز و شسته شده بمالید و صبح بعد از بیدار شدن از خواب به آرامی صورت خود را ماساژ دهید و بشویید.

توجه: مصرف این محصول برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

کرم شب تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل