مشخصات کرم جوانساز، لیفت و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم جوانساز، لیفت و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم جوانساز، لیفت و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

یکی از موثرترین محصولات مراقبت از چشم، کرم‌های دور چشم هستند که حاوی مواد فعالی هستند که به آبرسانی پوست و تغذیه رگ‌های خونی زیر چشم کمک می‌کنند که می‌تواند به رفع تیرگی و بهبود چین و چروک دور چشم کمک کند. کرم دور چشم ضد چروک و سفت کننده Trust یکی از این محصولات مراقبت از پوست است که حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است و با مهار رادیکال های آزاد ناشی از اشعه UV خورشید به بهبود تیرگی و کاهش پف زیر چشم کمک می کند. این محصول حاوی مواد مرطوب کننده و پپتیدهای کلاژن ساز است که به جلوگیری از خروج رطوبت از پوست، سفت شدن پوست و بهبود چین و چروک دور چشم کمک می کند. آلرژی و برخی عوامل محیطی و اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث ایجاد حساسیت و التهاب در ناحیه زیر چشم شود و در نهایت منجر به تیرگی و پف زیر چشم شود. اما شما نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید. کرم دور چشم ضد چروک و سفت کننده Trust از طریق ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی واسطه های التهابی را مهار می کند و با اطمینان از خون رسانی مناسب به مویرگ های ناحیه و جلوگیری از قرمزی، تیرگی و پف زیر چشم، التهاب پوست را تسکین می دهد.

مزایای کرم لیفتینگ و ضد چروک دور چشم Trust Smart:

ترکیبات موثر کرم لیفتینگ و ضد چروک دور چشم Trust Smart

1. باکوچیول

باکوچیول یک ترکیب آنتی اکسیدانی قوی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ترکیب آنتی اکسیدانی از نظر عملکردی شبیه به رتینول است و با افزایش سرعت تولید مثل سلول های پوست و جایگزینی سلول های مرده با سلول های جدید، خطوط ریز اطراف چشم را بهبود می بخشد و به حفظ استحکام و تقویت سلول های پوست در این ناحیه کمک می کند.

2. بالابر کابلی

سیم لیفت از بتا گلوکان، هیالورونات سدیم و عصاره های گیاهی تشکیل شده است که چین و چروک دور چشم را بهبود می بخشد. این ترکیبات با آبرسانی مناسب پوست، چین و چروک های سطحی را پر کرده و به لیفت و افزایش استحکام پوست در ناحیه چشم کمک می کند. بتا گلوکان و اسید هیالورونیک در واقع ترکیبات پلی ساکاریدی با قابلیت آبرسانی و تغذیه پوست هستند که با بهبود آبرسانی پوست، سد محافظ سلول های پوست را تقویت کرده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک های جدید در ناحیه چشم جلوگیری می کنند. .

3. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن پوست، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دور چشم دارد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول کرم دور چشم ضد چروک و لیفتینگ تراست، عملکرد بازسازی و جوان کننده پوست آن است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و با رفع التهاب دور چشم به تقویت سد محافظ و افزایش استحکام پوست کمک می کند.

4. Tripeptide-29

این ترکیب پپتیدی در واقع از کلاژن تشکیل شده است که تکثیر و فعالیت سلول های پوست را افزایش می دهد و به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. تری پپتید 29 همچنین به کلاژن سازی در پوست کمک می کند که در نهایت استحکام پوست دور چشم را بهبود می بخشد و چین و چروک دور چشم را از بین می برد.

5. عصاره سلول های بنیادی انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی توانایی بالایی در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست در ناحیه چشم دارد، از این سلول ها مراقبت می کند و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست در ناحیه چشم، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، تمامی التهابات اطراف چشم را برطرف کرده و با کمک به سفت شدن پوست، پوست ظاهری جوان و زیبا را ببخشید

6. میتوکوینیل

پوست اطراف چشم ما بسیار حساس و آسیب پذیر است، بنابراین وقتی در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس های محیطی قرار می گیریم، آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به جوانسازی پوست اطراف چشم کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول کرم دور چشم ضد چروک و لیفتینگ SmartTrust استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود تیرگی و چین و چروک پوست دور چشم را بهبود می بخشد.

7. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست تیره و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست در ناحیه چشم، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ماده فعال از پوست اطراف چشم در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

روش استفاده: کرم لیفتینگ هوشمند و کرم ضد چروک دور چشم Trust را دو بار در روز صبح و شب از داخل به بیرون روی پوست اطراف چشم با حرکات سبک بمالید.

توجه: مصرف این محصول برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود. از تماس مستقیم محصول با چشم خودداری کنید. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

کرم جوانساز، لیفت و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل