مشخصات کرم برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم تراست اسمارت

درمان های مختلفی برای سیاهی زیر چشم وجود دارد. بسته به منبع تیرگی دور چشم، درمان های مختلفی برای آن وجود دارد. یکی از درمان های رایج برای رفع سیاهی دور چشم استفاده از ترکیبات فعال موضعی است که سیاهی دور چشم را از بین می برد. مکانیسم اثر این ترکیبات مهار آنزیم تیروزیناز (آنزیم اصلی مسئول تولید رنگدانه ملانین در پوست) است که به کاهش میزان رنگدانه ملانین در پوست و افزایش ضخامت لایه اپیدرمی کمک می کند. بنابراین، ترکیباتی که می توانند به رفع تیرگی زیر چشم کمک کنند، ترکیباتی هستند که رنگدانه ملانین را در پوست غیرفعال می کنند. علاوه بر این، مواد فعالی که پوست را آبرسانی می کنند و رگ های خونی زیر چشم را تغذیه می کنند، تیرگی ناحیه زیر چشم را بهبود می بخشد. محصولات حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی با از بین بردن رادیکال های آزاد ناشی از اشعه خورشید به بهبود سیاهی زیر چشم کمک می کنند. برای از بین بردن پف و چین و چروک دور چشم باید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ترکیباتی هستند که استحکام پوست را افزایش داده و گردش خون را در این ناحیه به طور موثر افزایش می دهند. بنابراین یکی از محصولات موثر در زمینه رفع پف، چین و چروک و سیاهی دور چشم، کرم های ضد چروک، سیاهی و پف دور چشم، اسمارت تراست است که دارای مواد موثره موثری است که استحکام پوست را افزایش می دهد. دور چشم و آبرسانی و تغذیه پوست . آنها با تسکین التهاب در ناحیه، بهبود تیرگی و پف زیر چشم کمک می کنند. این محصول با داشتن SPF 20+ توانایی مراقبت از پوست حساس دور چشم در برابر عوامل محیطی و آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش را دارد و در نتیجه به رفع تیرگی و چین و چروک دور چشم کمک می کند.

مزایای کرم ضد تیرگی و پف دور چشم Trust Smart:

ترکیبات موثر کرم ضد تیرگی و پف دور چشم Trust Smart

1. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی در نرم کنندگی پوست، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول کرم ضد چروک و تیرگی دور چشم، عملکرد بازسازی و جوان کننده پوست آن است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و خشکی و قرمزی پوست را بهبود می بخشد.

2. من لیز

این ترکیبات به طور موثری به کاهش پف و تیرگی زیر چشم کمک می کند. این مجموعه با افزایش جریان خون و کمک به تغذیه سلول های پوستی در ناحیه زیر چشم، تیرگی پوست این ناحیه را برطرف می کند. ترکیبات پپتیدی توانایی بالایی در حذف مواد سمی از سلول های پوست دارند. بنابراین دی پپتید-2 و تتراپپتید-7 در فرمول کرم دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک Smarttrust ضمن کاهش التهاب و حذف سموم از سلول های پوست، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و به رفع چین و چروک دور چشم کمک می کند.

3. عصاره سلول های بنیادی هسته انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی توانایی بالایی در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست در ناحیه چشم دارد، از این سلول ها مراقبت می کند و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست در ناحیه چشم، به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، تمامی التهابات اطراف چشم را برطرف کرده و با کمک به سفت شدن پوست، پوست ظاهری جوان و زیبا را ببخشید

4. میتوکوینیل

پوست اطراف چشم ما بسیار حساس و آسیب پذیر است، بنابراین وقتی در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس های محیطی قرار می گیریم، آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به جوانسازی پوست اطراف چشم کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول کرم دور چشم ضد چروک و تیرگی SmartTrust استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود تیرگی و چین و چروک پوست دور چشم را بهبود می بخشد.

5. کمپلکس سرامید

وقتی پوست دور چشم با افزایش سن یا به دلیل بیماری های مختلف پیر می شود، در واقع سد محافظ پوست شما آسیب می بیند و تولید سرامید در پوست کاهش می یابد. بنابراین ترکیباتی که سد محافظ طبیعی پوست را تقویت می کنند و از تبخیر رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کنند، می توانند با آبرسانی به پوست باعث استحکام ساختاری سلول های پوست شوند. سرامیدها یکی از این ترکیبات هستند که به تقویت و تقویت سد محافظ پوست شما کمک می کنند. برای این منظور در فرمول کرم ضد چین و چروک و سیاهی دور چشم اسمارت تراست از کمپلکس سرامید که از سرامیدهای نوع یک، سه و پنج تشکیل شده است استفاده شده است. این ترکیب به طور موثری باعث تقویت و تقویت ساختار سلول های پوست در ناحیه چشم می شود و در نتیجه از تخریب سلول های پوست تحت تاثیر آسیب های محیطی مانند اشعه های مضر خورشید، آلودگی هوا و کرم یا گرمای شدید جلوگیری می کند.

6. ROVISOM FEC

این ترکیب پیچیده محصور شده از ترکیبات فعال از عصاره جلبک، کافئین و عصاره گیاهی است که به عنوان یک ترکیب فعال خاص برای از بین بردن سیاهی و سیاهی دور چشم در فرمول کرم دور چشم ضد چروک و تیرگی SmartTrust استفاده شده است. تکنولوژی مورد استفاده در انتقال این ترکیبات فعال به گونه ای طراحی شده است که ترکیبات فعال به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و بیشترین تاثیر را در این ناحیه ایجاد می کند. این ترکیبات توانایی بالایی در گشاد شدن رگ های خونی زیر چشم، رفع التهاب پوست این ناحیه و کمک به رفع سیاهی دور چشم دارند.

7. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست تیره و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست در ناحیه چشم، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ماده فعال از پوست اطراف چشم در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

روش استفاده: کرم ضد تیره تراست اسمارت را بزنید و روزی دو بار صبح و شب از داخل به بیرون روی پوست دور چشم با حرکات ملایم باد بزنید.

توجه: از تماس مستقیم محصول با چشم خودداری کنید. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

کرم برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل