مشخصات سرم لیفت کننده و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم لیفت کننده و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم لیفت کننده و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

یکی از موثرترین محصولاتی که برای درمان و رفع چین و چروک دور چشم استفاده می شود، سرم های ضد چروک و سفت کننده پوست هستند. این محصولات به دلیل جذب زیاد در لایه های عمقی پوست، بیشترین تاثیر را در بهبود ظاهر و رفع چین و چروک روی پوست دارند. سرم های ضد چروک و سفت کننده چشم اسمارت تراست یکی از آن دسته از محصولاتی است که برای رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست ظریف دور چشم طراحی شده است.

مزایای سرم لیفتینگ هوشمند و ضد چروک چشم Trust:

ترکیبات موثر سرم لیفتینگ و ضد چروک چشم Trust Smart

1. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن پوست، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دور چشم دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول سرم ضد چروک و لیفتینگ چشم تراست کمک به تقویت و جوانسازی پوست است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین خاصیت ضد التهابی دارد و با رفع التهاب دور چشم از ایجاد چین و چروک دور چشم جلوگیری می کند.

2. سینوسی

این ترکیب فعال در واقع مجموعه ای از هیالورونیک اسید آبرسان، پپتید، پنتنول و عصاره جلبک است که با استفاده از یک فناوری منحصر به فرد، به پوست نفوذ کرده و اثر خود را بر جای می گذارد. Sin Eye استحکام پوست را بهبود می بخشد و به نرم شدن پوست حساس اطراف چشم کمک می کند. ترکیبات پپتید و اسید هیالورونیک به کار رفته در این محصول با تقویت سد محافظ سلول های پوستی در ناحیه چشم، چین و چروک های ایجاد شده در ناحیه چشم را از بین برده و استحکام پوست را بهبود می بخشد. عصاره جلبک دریایی به کار رفته در فرمولاسیون این ترکیب با دارا بودن انواع ترکیبات آنتی اکسیدانی فعال همراه با پنتنول، با مهار رادیکال های آزاد و تغذیه سلول های پوست در این ناحیه به روشن شدن پوست اطراف چشم کمک می کند. بنابراین ترکیب فعال سین ​​آی با استفاده از آن در فرمول سرم ضد چروک و لیفت چشم تراست مراقبتی جامع از ناحیه حساس دور چشم دارد.

3. Eiregener

Eyeregener در واقع یک مجموعه گیاهی است که باعث تقویت و سفت شدن ناحیه اطراف چشم می شود که برآمدگی زیر چشم را از بین می برد. مکانیسم اثر این ترکیب بهبود پف زیر چشم، کمک به از بین بردن مواد زائد انباشته شده در سلول ها و کاهش تورم یا پف پوست زیر چشم است. این ترکیب با افزایش متابولیسم و ​​تکثیر سلول های پوست در ناحیه چشم به روشن شدن پوست کمک می کند و در نتیجه اثری شبیه بوتاکس بر روی پوست ناحیه حساس چشم ایجاد می کند.

4. پالمیتول تری پپتید-38

ترکیبات پپتیدی عموماً توانایی بالایی در تقویت و افزایش استحکام پوست دارند. پالمیتویل تری پپتید-38 یکی از این ترکیبات است که با تقویت ارتباط بین اپیدرم و درم استحکام پوست دور چشم را بهبود می بخشد و به نرم شدن پوست کمک می کند. این ترکیب در پیشگیری و رفع چین و چروک پوست، کمک به بازسازی سلول های پوست به ویژه در ناحیه زیر چشم و افزایش تولید پروتئین های تقویت کننده سلول موثر است. پالمیتول تری پپتید-38 به طور طبیعی در پروتئین های کلاژن و لامینین وجود دارد، بنابراین به عنوان یک پپتید سیگنال برای ساخت فیبرهای کلاژن جدید و بلند کردن پوست اطراف چشم عمل می کند.

5. عصاره سلول های بنیادی انگور

عصاره سلولی هسته انگور، مشتق شده از سلول های بنیادی انگور، حاوی پپتیدهای قوی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که توانایی منحصر به فردی در مبارزه با رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد تحت تاثیر اشعه UV در پوست ایجاد می شوند و به سلول های بنیادی پوست ما آسیب می رسانند. این عصاره سلولی با توانایی بالای خود در پشتیبانی از عملکرد سلول های بنیادی پوست در ناحیه چشم، از این سلول ها مراقبت کرده و با جلوگیری از شکسته شدن سد محافظ پوست، از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می کند. عصاره سلولی هسته انگور علاوه بر کمک به بهبود خشکی و چین و چروک پوست، هر گونه التهاب زیر چشم را به لطف ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود از بین می برد و به سفت شدن پوست کمک می کند و ظاهری جوان و زیبا به پوست شما می بخشد.

6. سم زدایی سیم کارت

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر سد محافظ پوست بنا به دلایلی از بین برود یا سلول ها تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست تیره و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست اطراف چشم و کمک به رفع چین و چروک دور چشم، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب فعال از پوست در برابر نور مرئی محافظت می کند که در طولانی مدت باعث تیره شدن پوست می شود.

7. میتوکوینیل

پوست در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب می بیند و خشک و چروکیده می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست اطراف چشم کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول سرم ضد چروک و لیفت چشم SmartTrust استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود تیرگی و چین و چروک پوست را بهبود می بخشد.

روش استفاده: سرم ضد چروک و لیفتینگ Trust Smart باید صبح و عصر با حرکات ملایم نوازش زیر و اطراف چشم استفاده شود.

توجه: از تماس مستقیم محصول با چشم خودداری کنید. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

سرم لیفت کننده و ضد چروک دور چشم تراست اسمارت

خروج از نسخه موبایل