رأی و حضور روستاییان پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور را تغییر می‌دهد 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با تأکید بر لزوم حضور گسترده روستاییان پای صندوق‌های رأی، گفت: قطعاً رأی و حضور روستاییان در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد و آبروی کشور را بخرد.

به گزارش مجله رز، امیرحسین مدنی با تأکید بر لزوم حضور گسترده روستاییان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: افزایش حداقل ۵ میلیون نفری به مشارکتی که قرار است در روستا اتفاق بیفتد می‌تواند کشور را با رشد ۸ درصدی رأی در انتخابات مواجه کند و کشور را در فضایی می‌تواند قرار دهد که حتی اثرات بین‌المللی داشته باشد. 

وی افزود: روستاییان عزیز ما که همان روستاییان صاف ساده صمیمی و عاشق انقلاب و اهل بیت هستند تحقق این موضوع از سوی آنها چیز عجیبی نیست؛ لذا باید یکدیگر را خبر کنند. قطعاً فردا روز تردید نیست و خداوند فرصت دیگری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای جبران اتفاقی که در دوره اول افتاده است به ما عنایت کرده است. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مشارکت تأکید دارند و هر کدام از روستاییان کشور فردا می‌توانند دیرتر به زمین کشاورزی بروند و با آمدن صندوق رأی یکدیگر را مطلع کنند تا همگی در انتخابات شرکت کنند. الان با یک واجب عینی طرف هستیم واجبی که همانند نماز می‌گویند که نباید گفت که کار داریم و باید نماز به عنوان یک واجب خوانده شود، لذا فردا واجب است همه در انتخابات شرکت کنیم. 

مدنی تأکید کرد: باید همدیگر را کمک کنیم تا یک انتخاب به صلاح کشور که اتفاقاً برای خود روستایی بتواند موثر باشد و منشاء تحول شود اتفاق بیفتد. باید روستا را به جایگاه اصلی به عنوان کانون مولد برسانیم نه به عنوان جایی که سرباری برای کشور باشد که مدام عنوان شود باید یک سری از مشکلات روستا حل شود بی‌تردید روستا باید خود مشکلات کشور را حل کند. امیدواریم همه روستاییان فردا پای صندوق‌های رأی بیایند و با راغی خود آبروی کشور را بخرند. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار کرد: کشور و انقلاب همیشه مدیون روستایی‌ها بوده، لذا فردا رأی روستاییان و حضور آنها می‌تواند آبروی کشور را بخرد و سرنوشت کشور را تغییر دهد. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل