آیت‌الله رئیسی تمام قد ایستاد تا مشکلات مردم را حل کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید صولت مرتضوی شامگاه چهارشنبه در بین مردم شهرکرد اظهار کرد: مصداق عینی قاضی عادل و عاقل مرحوم شهید رئیسی بود، ایشان در سیاست بین‌الملل صاحب تفکر بود، او به عزت ایرانی می‌اندیشید حاضر نبود عزت را فدای سیاست‌های رایج بر دنیا کند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی به عزت اقتصادی ایران می‌اندیشید تصریح کرد: ایشان زمانی ناراحت می‌شد که احساس می‌کرد مردم در تنگ دستی قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: شهید رئیسی در دوره زمانی دو نیم سال مدیریت خود بالغ بر ۵٠ سفر استانی رفت که مسائل مردم ایران را حل و آنها را عزتمند و عزیز کند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی وزیر نفت و وزیر خارجه‌ای را انتخاب کرد که بدون توجه به تحریم‌ها در بازه کمتر از شش ماه میزان صادرات نفت را بالغ بر یک میلیون بشکه بتوانند صادر کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آیت الله رئیسی مرد میدان بود، ایستاد تا مشکلات مردم را حل کند.

مرتضوی با اذعان بر اینکه در بسیاری از استان‌های کشور تنش آبی را حل کرد گفت: با اندیشه مبارک و شناخت کامل مسائل کشور توانست تمام ناطرازی ها را هموار کند.

وی با تاکید بر اینکه شش طرح انتقال آب را بدون اینکه شعار دهد حل کرد گفت: تنش آبی خوزستان، خراسان، چهارمحال و بختیاری و… را حل کرد.

آیت‌الله رئیسی از بحران‌ها عبور کرد

مرتضوی گفت: زمانی که دولت را از آقای روحانی تحویل گرفت نرخ تورم بالای ۵٠ درصد بود، کشور با بحران مواجه بود اما توانست از این کویر وحشت عبور کرد.

وی یادآور شد: آیت الله رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت با کسری بودجه مواجه بود، ابر بدهکار بانکی سازمان تأمین اجتماعی بود ۱۲٠ هزار میلیارد تومان بدهی به بانک عامل داشت اما توانست همه اینها را حل کند.

مرتضوی گفت: طرفداران آقای پزشکیان ما را متهم به تبارکشی سیاسی می‌کنند بهتر است این را از خودشان بپرسند چه کسی تبارکشی سیاسی می‌کند.

وی توضیح داد: آیت الله رئیسی در هیچ دسته و گروهی خلاصه نمی‌شد، هرکس دل در گرو انقلاب داشت دور آیت الله رئیسی گرد می‌شد.

مرتضوی گفت: آیت الله رئیسی توانست از برجام فرصت بسازد تحریم‌ها را دور نزد کمر تحریم‌ها را شکست.

وی با بیان اینکه اگر دولت شهید رئیسی تداوم پیدا می‌کرد بسیاری از مشکلات حل می‌شد گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند بنده از همه دولت‌ها حمایت کردم اما از این دولت تمجید می‌کنم.

نگذاریم تاریخ تکرار شود و مشکلات عارض شود

مرتضوی از خصوصیات سعید جلیلی گفت و ادامه داد: ایشان روستا زاده از خانواده‌ای متعهد، مجاهد رزمنده و حاضر در صحنه می‌باشد.

مرتضوی اذعان داشت: سعید جلیلی شخصیتی صاحب کارنامه است، در دوران نوجوانی به درجه رفیع جانبازی نائل شد، جانباز جنگ تحمیلی و دارای اندیشه مدیریتی است، سعید جلیلی به عنوان نظریه پرداز در بحث اشتغال و مدیریت شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه‌های مختلف به عنوان امین مقام معظم رهبری در دیپلماسی خارجی راست قامت ایستاد به لحاظ فزون خواهی استکبار جهانی بود، کارهای بزرگی انجام دادند.

مرتضوی در پایان اذعان داشت: تا روز جمعه فرصت داریم که یک صدا و با مشارکت حداکثری به پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

خروج از نسخه موبایل