مردم شهرکرد با شکوهی بیشتر به پای صندوق‌های رای می‌روند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مصطفی حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت و تسلیت به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی، شهید مجتبی استکی و ۷۲ تن از یاران و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشور مردم شریف انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران نشان از وفاداری، اقتدار و پایبندی آن‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به حضور و مشارکت مردم استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهروندان شهرکرد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد، حضور پرشوریی داشتند گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن انتخابات امیدواریم مردم با بصیرت تمام به فرد اصلح رأی دهند و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

حیدری ادامه داد: مردم شهرکرد این بار نیز با بصیرت همیشگی پرشورتر و با شکوه‌تر از گذشته در صحنه حاضر شده و نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام می‌کنند تا فرد منتخب سکان داری عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را عهده‌دار شود و بتواند منشأ اتفاقات خیر و شایسته برای ایران اسلامی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ضمن تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران اسلامی از حضور حماسی هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: با وجود فشارهای رسانه‌ای از سوی دشمنان برای کمرنگ نشان دادن انتخابات ریاست جمهوری، مردم فهیم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی تمامی برنامه‌ها و اهداف شوم دشمنان را برهم زدند.

حیدری اذعان داشت: عزت، اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هشتم تیرماه با حضور مردم انقلابی ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد و انشاالله این اقتدار در ۱۵ تیرماه بار دیگر تکرار می‌شود.

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در پایان این هفته مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را پیش روی داریم.

حیدری در پایان با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پانزدهم تیرماه تصریح کرد: از همه مردم شریف و انقلابی چهارمحال و بختیاری بوِیژه شهروندان شهرکرد دعوت می‌کنیم تا با حضور حداکثری در انتخابات جمعه پانزدهم تیرماه مشارکت و حماسه آفرینی کرده تا ضمن انتخاب یک فرد شایسته، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که سخت به دنبال عدم حضور و مشارکت مردم هستند، بکوبیم.

خروج از نسخه موبایل