مجله حوادث

دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو زورگیر ۱۸ ساله در شمال تهران خبر داد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال تماس دو شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه از سوی دو زورگیر حدودا ۱۸ ساله در خیابان جردن تهران مورد سرقت واقع شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با حضور در محل اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این دو نفر را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده از مالباختگان اطلاعات ظاهری دو سارق به دست آمد، گفت: همچنین ماموران متوجه شدند که دو سارق زورگیر اقدام به زورگیری تلفن همراه مالباختگان در محلی خلوت کرده و به سرعت متواری شده‌اند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد:‌با کسب این اطلاعات ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت کرده و در نهایت موفق به شناسایی هویت سارقان شدند و مشخصات آنها را به تمامی واحد های گشت اعلام کردند. پس از آن و در عرض کمتر از یک ساعت از آخرین زورگیری ماموران کلانتری موفق شدند سارقان را در محدوده بزرگراه شهید مدرس مشاهده کرده و مورد شناسایی قرار دهند.

حسنوند با بیان اینکه تیم گشت کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شد، گفت: دو متهم به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شدند که در همین راستا نیز تعقیب و گریزی میان پلیس و ماموران شکل گرفت و در نهایت پس ازتعقیب و گریزی کوتاه با هوشیاری ماموران و اجرای طرح مهار، ماموران موفق به دستگیری متهمان شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از دو سارق دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی از دو سارق که حدود ۱۸ سال سن داشتند، دو عدد تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود  را کشف کردند. همچنین متهمان نیز به کلانتری منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیری با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا