مجله حوادث

دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

مجله رز/گیلان فرماندار آستارا از دستگیری برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان مرزی بندر آستارا که با نیروهای سیمای نفاق همکاری داشتند خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب ۷ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار مجله رز اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور شهیدمان متاسفانه کلیپی در فضای مجازی شهرستان و همچنین سیمای نفاق انتشار پیدا کرد مبنی بر اینکه مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در حال شادی کردن از این اتفاق ناراحت کننده هستند و پخش این کلیپ موجب ناراحتی مردم ولایت مدار و خانواده شهدا شد و خواستار برخورد قانونی مسئولان با این موضوع شدند.

وی، ادامه داد: این موضوع در دستور کار سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفت و با پیگیری‌های مستمر و اقدامات قانونی و اطلاعاتی لازم، افراد خاطی در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهیدمان دستگیر شدند.

شهاب زاده، افزود: این افراد همچنان کارهای ایضایی دیگری مثل آتش زدن بنر شهید جمهور رئیسی و گرفتن تصاویر و پخش فیلم از سیمای نفاق و همچنین ارتباطات مالی با این جریان را داشتند و قرار بود اقدامات امنیتی و مخرب را در جریان برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرستان مرزی آستارا انجام دهند که قبل از برگزاری انتخابات ناکام ماندند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه امیدواریم هشتم تیر ماه یک انتخابات خوب را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم افزود: تمامی اقدامات امنیتی لازم در این راستا انجام شده و شهرستان، آماده برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه است.

به گزارش مجله رز، شهرستان مرزی آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا