مجله ورزشی

قلم قرمز عربستانی‌ها روی ۵ ستاره بزرگ

۵ بازیکن بزرگ و سرشناس که در تابستان سال قبل راهی لیگ عربستان شدند در تابستان مجبور به ترک این کشور هستند.

به گزارش مجله رز، لیگ عربستان در یکی دو سال اخیر کاملا متحول شده است به طوری که تیم‌های بزرگ فوتبال این کشور با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری این کشور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان را با رقم‌های سرسام آور در تابستان سال قبل جذب کردند.

از بازیکنان بزرگی که راهی لیگ عربستان شدند می‌توان اشاره کرد به نیمار، کریستیانو رونالدو، کولیبالی، نوس، ساوویچ، کریم بنزما، ریاض محرز، انگولو کانته، فیرمینو و چندین بازیکن بزرگ دیگر.

اما بعضی از این بازیکنان نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و به همین خاطر در آستانه خداحافظی با این عربستان هستند و جای آنها را ستاره‌های بزرگ دیگری پر خواهد کرد.

سایت عربی کوره از ۵ بازیکنی سخن به میان آورد که فصل بعد در لیگ عربستان نخواهند بود این در حالی است که رقم‌های بالایی برای جذب این بازیکنان پرداخت شده است.

فیرمینو، دمیرال، فیلیپه ژوتا، سیکو فوفانا و رنان لودی ۵ ستاره بزرگی هستند که کوچ آنها از لیگ عربستان قطعی است و باید دید که باشگاه‌های آنها چه ستاره‌های را جایگزین آنها خواهد کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا