مجله حوادث

سیل و آبگرفتگی در مناطقی از ۳ استان/ امدادرسانی هلال احمر به حادثه دیدگان و تداوم آماده‌باش

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر احمر کشور از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به متاثرین از سیل و آبگرفتگی در استان‌های تهران، اردبیل و آذربایجان غربی خبر داد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با مجله رز، در این باره گفت: به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان تهران، اردبیل  و آذربایجان غربی نجاتگران هلال احمر ماموریت‌های امدادی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به وضعیت استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی در استان اردبیل آب گرفتگی موجب به تخلیه پنج باب منزل مسکونی در شهرستان کوثر شد. همچنین در پی آسیب دیدگی ۴۰ باب منزل مسکونی بر اثر سیل در روستای مورستان شهرستان خلخال شش تیم سیلاب و دو تیم واکنش سریع از جمعیت هلال احمر این شهرستان به مناطق آسیب دیده اعزام شده و امدادرسانی به حادثه دیدگان را آغاز کردند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در استان تهران سیلاب و آبگرفتگی موجب  مسدود شدن شش راه مواصلاتی روستایی در شهرستان فیروزکوه شد.

به گفته محمودی امدادگران جمعیت هلال احمر در استان آذربایجان غربی نیز در پی وقوع آبگرفتگی یک باب منزل مسکونی را در شهرستان چالدران تخلیه کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از صدور هشدار سازمان هواشناسی به حالت آماده باش درآمده بودند، گفت: آماده باش امدادگران همنچان ادامه دارد و عملیات امدادرسانی نیز کماکان در حال انجام است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا