اقتصادی

تصمیم و اراده امروز رأی اولی‌ها در برنامه‌های آینده تأثیرگذار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا فخاری صبح سه شنبه در همایش دختران رأی اولی اظهار کرد: نقش آفرینی شما در این مرحله از زندگی بسیار مهم بوده و انتظاری که می‌رود این است که حقایق را در صفحه واقعیت‌ها نشان دهید، اینکه توانستید در فضایی با آموزش و یادگیری در موقعیتی قرار بگیرید که نسبت به گذشته در مباحث تبیینی پویا، روشن‌تر و با حرکت شتاب دار تری وارد صحنه شوید ارزشمند است.

استاندار تهران با بیان اینکه دیگران بر اساس یافته‌ها بر شما تمرکز می‌کنند و می‌گویند دختران ما در جامعه اسلامی دارای بینش سیاسی، دینی، ارزشی و نگاه به آینده هستند، گفت: حضور شما در صحنه انتخابات برای اولین بار تجربه بزرگی است، شما فرصت حضور در صحنه سیاسی پیدا کرده اید و باید علاوه بر این که خودتان به تکلیف سیاسی عمل می‌کنید دیگران را هم به صحنه دعوت کنید چرا که این مسئله جز تکالیف اجتماعی محسوب می‌شود و شما جز سرمایه‌های اجتماعی هستید.

فخاری خطاب به دختران رأی اولی عنوان کرد: شما از مرز بلاتکلیفی عبور کرده اید و تصمیم و اراده شماست که برای آینده برنامه ریزی می‌کند و تأثیرگذار است، اگر بخواهید برای آینده نظام جمهوری اسلامی چگونگی نقش زنان و مادران را تبیین کنید شروعش از امروز خواهد بود و این حرکت غیر قابل توقف است، آینده از شما سوال می‌کند که در زمانی که فرصت داشتید چه کرده اید.

استاندار تهران بیان کرد: من به عنوان پدر به شما تاکید دارم که با بصیرت، دانایی، تلاش و ذهن پویا، حرکت درست را ترویج کنید و به دیگران هم بیاموزید که چه کنند، شما در نقطه‌ای برای بلوغ تشخیص رفتارهای دینی، ارزشی، اجتماعی و سیاسی ایستاده اید و در این مرحله برای بلوغ در تشخیص باید اثبات در عمل داشته باشید و در صحنه انتخابات این ثبات را نشان دهید.

فخاری با بیان اینکه جامعه‌ای در آینده موفق است که جوانان آن باورهایشان را به یافته‌های جدید تبدیل می‌کنند، افزود: شما جوانان نشاط ساز هستید و تقویت بنیان‌های روحی روانی توسط شما صورت می‌پذیرد.

استاندار تهران رشد و تعالی جامعه را در گرو نقش آفرینی صحیح دختران گرامی دانست و بیان کرد: شما می‌توانید برای نسل آینده زنان، موقعیت اجتماعی برتر و پرورش جامعه را به همراه داشته باشد، شما بهترین الگو و مهم‌ترین عنصر برای تأثیرگذاری امروز و فردای جامعه هستید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا