مجله ورزشی

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وارد محل مناظره شدند

با برگزاری آیین ویژه استقبال؛

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وارد محل مناظره شدند

نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دقایقی قبل به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی، وارد ساختمان شیشه‌ای صداوسیما شدند.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین مناظره انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری کمتر از دو ساعت دیگر (از ساعت ۲۰ تا ۲۴) با موضوع اقتصادی در استودیوی محل مناظره‌ها آغاز می‌شود.

این دوره از انتخابات با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل و با اجرای «مهدی خسروی» گوینده خبر همراه خواهد بود.

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، مناظره‌ها در تاریخ‌های زیر برگزار خواهد شد:

مناظره اول        دوشنبه     ۲۸ خرداد۱۴۰۳،     ۲۰ تا ۲۴
مناظره دوم        پنجشنبه    ۳۱ خرداد ۱۴۰۳،    ۲۰ تا ۲۴
مناظره سوم       جمعه       ۱ تیر ۱۴۰۳،         ۲۰ تا ۲۴
مناظره چهارم    دوشنبه      ۴ تیر ۱۴۰۳،         ۲۰ تا ۲۴
مناظره پنجم     سه شنبه     ۵ تیر ۱۴۰۳،        ۱۲:۳۰ تا ۱۶

گفتنی است همزمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت نیز روی آنتن می‌روند. همچنین شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

۱۸:۴۰ ورود نامزدها به محل قرعه کشی مناظره

همه نامزدهای انتخاباتی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ترتیب وارد محل برگزاری قرعه کشی مناظره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

۱۸:۳۷ علیرضا زاکانی وارد صداوسیما شد

علیرضا زاکانی آخرین نفر از میان نامزدها بود که برای شرکت در اولین مناظره تلویزیونی وارد ساختمان شیشه‌ای صداوسیما شد. وی در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۳۱ سعید جلیلی وارد صداوسیما شد

سعید جلیلی پنجمین نفر از میان نامزدها بود که برای حضور در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد. جلیلی در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۲۴ قاضی زاده هاشمی وارد صداوسیما شد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی چهارمین نامزدی بود که برای شرکت در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد. وی در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۱۸ قالیباف وارد صداوسیما شد

محمدباقر قالیباف سومین نفری بود که برای حضور در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۱۰ مسعود پزشکیان وارد صداوسیما شد

مسعود پزشکیان دومین کسی بود که به منظور حضور در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد. پزشکیان در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۰۰ ورود نامزدها؛ پورمحمدی وارد صداوسیما شد

مصطفی پور محمدی نخستین کسی بود که وارد سازمان صداوسیما شد و در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا