اقتصادی

آتش سوزی ۷ باب منزل مسکونی در رشت/ ۲ آتش نشان مصدوم شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین با اشاره به جزئیات این حریق اظهار کرد: حادثه آتش سوزی چند باب منزل مسکونی بعد از ظهر پنجشنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً بیش از ۵۱ آتش نشان و افسر ارشد به وسیله ۱۷ خودروی اطفایی، آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در جانبازان، بلوار امام رضا (ع) پشت ترمینال خط کناره اعزام شدند.

مؤمنی با تاکید بر اینکه دود و شعله‌های مهیب آتش در پشت بام چندین باب خانه ویلایی و دوبلکس مشاهده می‌شد، ادامه داد: یکپارچگی پشت بام‌های چوبی و بدون دیوار آتش بر و نفوذ آتش در شیروانی‌های چوبی و یکپارچه؛ تیم‌های عملیات آتش نشانان سریعاً با دسترسی به کانون‌های آتش از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

مؤمنی ضمن تاکید مجدد بر حجم بالای آتش، گرمای هوا، تجمع شهروندان در محل آتش سوزی گفت: در این عملیات جوانان بسیاری از همان منطقه یاریگر آتش نشانان بودند که کمال تقدیر را داریم.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه یک آتش نشان بواسطه دود گرفتگی راهی بیمارستان شد و حال عمومی اش خوب اعلام شده و پس از انجام آزمایشات مربوطه ترخیص خواهد شد و یک آتش نشان نیز از ناحیه دست آسیب دید که سرپایی مداوا و حالش خوب است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا