کسب و کار محلیمجله عمومی

کفکش چینی درجه یک

یکی از انواع پمپ های پرکاربرد در بازار صنعتی، پمپ اسکیمر می باشد. کاربرد اصلی پمپ کشویی در زمینه کشاورزی است. در مکان هایی که تامین آب برای مناطق کشاورزی مورد نیاز است. تخلیه آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق، مخازن بزرگ ذخیره و حوضچه های آب کشاورزی و همچنین پمپاژ آب از رودخانه ها و چشمه ها به مزارع و باغ ها از جمله کاربردهای اصلی این نوع پمپ ها می باشد. بنابراین اکثر مشتریان پمپ شناور کشاورزان و باغداران هستند. امروزه نمی توان این واقعیت را کتمان کرد که تعداد زیادی از محصولات و کالاهای مختلف منشاء چینی دارند. پمپ شناور نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از خریداران برای داشتن قیمت مناسب و کیفیت راضی کننده به دنبال بهترین دمپایی های چینی هستند. در میان بسیاری از برندهای پمپ کلون، استریم، لئو، دراپ، ایکار، اسکوئر و ونیکو از بهترین برندهای پمپ کلون چینی موجود در بازار هستند که قصد داریم در این مقاله به معرفی آنها بپردازیم، پس با ما همراه باشید. قبلا در مقاله دیگری به طور کلی اجرای بهترین پمپ چینی در انواع پمپ ها پرداخته شده بود که مطالعه این مقاله نیز توصیه می شود. با الکتنو همراه باشید.

6 نوع دمپایی چینی

آن را روی کف چینی مخلوط کنید

دمپایی چینی لئو

کف کف است

گرانیت سرامیکی وانیکو

کاشی چینی مربع

کف چینی را بچینید

شش برند فوق جزو کفپوش های چینی درجه یک در بازار هستند. دلیل نام بردن از بهترین برندها این است که جدا از کیفیت بالا، دارای ویژگی هایی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش و البته قیمت مناسب هستند که باعث استقبال زیاد مشتریان شده است. برای خرید بهترین مارک کفکش چینی کلیک کنید.

کف سورل جریان دارد

شرکت Stream یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت پمپ در چین است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات کفپوش مناسب برای مصارف صنعتی و کشاورزی را تولید می کند. انواع فلوکلکتورها شامل کلکتور خروجی دو طرفه، تک فاز، سه فاز، شناور و غیر شناور می باشد. همچنین به صورت مادی در انواع اسکلت فولادی، اسکلت چدنی، اسکلت آلومینیومی و پلاستیکی تولید می شود.

محصولات استریم از مواد اولیه مرغوب و عالی ساخته شده اند و به همین دلیل یکی از بهترین محصولات چینی موجود در بازار هستند. پمپ دوغاب فوم سری QDX با قطر دهانه 1-4 اینچ، حداکثر هد 100 متر و حداکثر دبی 60 متر مکعب در ساعت تولید می شود.

دمپایی چینی لئو

در حال حاضر کسی در صنعت مهر زنی کار نمی کند که با شرکت لئو آشنا نباشد. شاید هیچ شرکت چینی دیگری به اندازه شرکت چینی لیو در سال های اخیر نقش مهمی در ساخت برند نداشته باشد. از سری محصولات لئو، طیف وسیعی از کفپوش های لئو نیز وجود دارد که در سری های QDX، KBZ، XKS، XQS و LKS تولید و به فروش می رسند.

کفگیر سری Leo QDX با بدنه چدنی، فن های پلاستیکی یا چدنی؛ قطر دهانه 1 تا 3 اینچ؛ در مدل های با حداکثر دبی 32 متر و حداکثر دبی 42 متر مکعب در ساعت تولید می شود.

سری اسکیمر Leo KBZ در اندازه های بدنه و موتوری از قطر 2 تا 6 اینچ با حداکثر هد 56 فوت و حداکثر دبی 156 فوت مکعب در ساعت موجود است.

کفگیرهای سری Leo XKS در مدل های بدنه پلاستیکی یا فولادی، چرخ های پلاستیکی، قطر دهانه 1.1 ¼ اینچ، حداکثر ارتفاع افت 48 متر و حداکثر دبی 12 متر مکعب در ساعت موجود هستند.

سری اسکیمر Leo XQS از فولاد با مدل های بدنه فولادی، پروانه فولادی، قطر دهانه 1 تا 2 اینچ، هد 42 متر و دبی 23 متر مکعب در ساعت ساخته شده است.

کفگیرهای سری LEO LKS در مدل هایی با بدنه پلاستیکی و فلزی، روکش پلاستیکی، عرض دهانه 1 ¼ 1 و ½ 1 اینچ، ارتفاع سر 52 متر و دبی 19 متر مکعب در ساعت تولید می شوند.

پمپ کف لئو دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و مشتریان می توانند محصولات خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنند.

Icarus porcelensgulv

شرکت ایکار یک گروه تولید پمپ در چین است که شامل بسیاری از برندهای دیگر می باشد. در واقع پمپ های ایکار، ونیکو و اسکوئر همگی در یک مجموعه ساخته شده اند که در ادامه ارائه خواهد شد.

کفپوش های ایکار در سری های تک فاز QDX، سه فاز QX و SPA تولید می شوند. مواد مورد استفاده در ساخت زیره ایکر برای پمپاژ آب تمیز و آشامیدنی مناسب است.

کاشی چینی وانیکو

Veniko نوع دیگری از موارد فوق است که قیمت پایین فلز آن باعث شده تا مشتریان زیادی به دنبال خرید آن باشند. خرید از سایت 1688

یک کاشی مربع

برند اسکوئر نیز یکی دیگر از برندهایی است که محصولات کفپوش آن از نظر ظاهر و طراحی دقیقا مشابه ایکار و ونیکو هستند و دلیل وجود این سه برند ایجاد بازار رقابتی است وگرنه تمامی این کفپوش ها دارای کیفیت یکسانی هستند.

کف سرامیک گرانیت

روکش های شیب دار تنوع زیادی ندارند، اما به دلیل قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای کاربردهایی به حساب می آیند که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و نیاز به زمان کوتاهی برای انتقال آب دارند. دو مدل کفپوش چینی شامل 1 اینچ 25 متری و 2 اینچ 16 متری وجود دارد که در صورت رعایت ارتفاع بالابری مورد نیاز قابل سفارش می باشد.

همچنین دارای پمپ تخلیه 24 ولتی با برق DC است که دارای ابعاد کوچک و بدنه استیل و مناسب برای هدهای تا 8 متر و مصارفی مانند آب نما می باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا