مجله هنر و فرهنگ

مدیرعامل تلگرام ناخواسته سامسونگ را زمین زد

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری مجله رز؛ پاول دورف، مؤسس و مدیرعامل تلگرام به تازگی تصویری از مدل گوشی خود گذاشته است که به‌ دلیل گرمای هوای محل سکونت وی، با مشکل مواجه و دچار آسیب شده و حالا به‌نظر می‌رسد که بنیان‌گذار تلگرام باید به‌دنبال گوشی جدید باشد.

پاول دورف  از گوشی گلکسی A۵۲ در این سفر استفاده کرده است؛ اما دلیل استفاده وی از گلکسی A۵۲ به‌عنوان گوشی اصلی، ظاهرا نوعی کار تحقیقاتی بوده است و مدیرعامل تلگرام گفته که این گوشی سامسونگ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها بین کاربران تلگرام به‌شمار می‌آید.

مدیرعامل تلگرام ناخواسته سامسونگ را زمین زد

پاول دورف با به‌ کارگیری گلکسی A۵۲ به‌عنوان گوشی اصلی خود، قصد داشته که تجربه درصد زیادی از کاربران تلگرام را روی این گوشی اقتصادی محبوب به‌ دست بیاورد تا بهینه‌سازی تلگرام برای گوشی‌های ارزان‌تر را در دستور کار پیام‌رسان خود انجام دهد.

به نظر می‌رسد پاول دورف باید به دنبال گوشی بعدی خود باشد؛ زیرا گرمای هوای محل سکونت مدیرعامل تلگرام، گوشی هوشمند او را دچار مشکل کرده است. پاول دورف در دبی سکونت دارد و مسلماً با نزدیک‌شدن به فصل تابستان و گرمای نفس‌گیر آن، رخ‌دادن چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست.

پنل پشتی گلکسی A۵۲ پاول دورف به‌دلیل گرمای هوا بازشده و به دستگاه آسیب رسانده است. درنهایت باید دید که پاول دورف در جبهه گوشی‌های اندرویدی باقی می‌ماند یا سراغ اکوسیستم اپل و آیفون خواهد رفت.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا