مجله حوادث

سقوط مرگبار زن ۶۰ ساله به عمق ۳۰ متری چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی ۶۰ ساله درپی سقوط به عمق ۳۰ متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مجله رز، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت ۱۷:۰۹ عصر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مخصوص و دستگاه هوارسان به محل حادثه واقع در خیابان مختاری شرقی، خیابان اشجعی اعزام کرد.  

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت:‌با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده و در قسمت حیاط آن چاهی خشک به عمق حدود ۳۰ متر حفر شده است. ظاهرا مالکان این منزل قصد تخریب و نوسازی این خانه را داشته و چاه مذکور را نیز برای آزمایش خاک حفر کرده بودند. اما همچنان افرادی در این خانه ساکن بودند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه زنی ۶۰ ساله به عمق ۳۰ متری این چاه سقوط کرده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و استقرار کارگاه نجات، به عمق چاه رفته و این زن را از داخل چاه خارج کردند. متاسفانه با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که او جان خود را از دست داده‌ است.  

ملکی افزود:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۸:۲۴ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وی با اشاره به این حادثه به مردم هشدار داد که اولا تا جای ممکن آزمایش خاک را زمانی انجام دهند که دیگر فردی در محل ساکن نیست و علاوه بر آن حتما از یک درپوش مناسب برای چنین چاه‌هایی استفاده کنند.

سقوط مرگبار زن ۶۰ ساله به عمق ۳۰ متری چاه
سقوط زن ۶۰ ساله به عمق ۳۰ متری چاه

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا