مجله حوادث

دستگیری عاملان تیراندازی در شاهرود/ دختر ۱۵ ساله مجروح شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا شائینی صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای بخش بسطام خبر داد و ابراز داشت: بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه نفر با پوشاندن صورت خود به سمت در منزل یکی از اهالی تیراندازی کردند، افزود: این افراد بعد از تیراندازی متواری شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه تیر ساچمه‌ای دست یک دختر نوجوان ۱۵ ساله را مجروح کرد، ابراز داشت: مصدوم توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

شائینی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس رد پای این سه نفر شناسایی شد، تصریح کرد: طی عملیات غافلگیرانه افراد مورد نظر دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه مجرمان علت این اقدام را خصومت شخصی اعلام کردند، افزود: با هر فرد یا گروهی که امنیت مردم را زیر سوال ببرد به طور یقین برخورد می‌شود.

 

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا