مجله ورزشی

داربی در کشوری دیگر؟ – مجله رز

طبق اعلام روزنامه اکیپ فرانسه، فدراسیون بین المللی فوتبال قصد دارد قانونی را به تصویب برساند که به همه کشورها این اجازه را می دهد که یک هفته از لیگ خود را در کشور دیگری برگزار کنند.

به گزارش مجله رز ، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا در سال های اخیر تلاش کرده است تا برای محبوبیت رشته فوتبال و البته درآمد زایی بیشتر قوانین جدیدی را به تصویب رساند.

فیفا این بار قصد تصویب قانون جدیدی را دارد که باعث می شود تا جذابیت لیگ ها بیشتر شود.

روزنامه اکیپ در خبری فوری اعلام کرد که فدراسیون بین المللی فوتبال قصد دارد قانونی را به تصویب رساند که به همه کشورها این اجازه را می دهد که یک هفته از لیگ خود را در کشور دیگری در سراسر جهان برگزار کنند.

این قانون شامل همه کشورها می شود و فدراسیون ها به انتخاب خود این اجازه را دارند که یک بازی جذاب از لیگ خود را به میزبانی کشور دیگری برگزار کنند.

در صورتی که این قانون به تصویب برسد به احتمال خیلی زیاد باید منتظر برگزاری داربی در یک کشور دیگر  باشیم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا