اقتصادی

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن «الفت آباد» در انتظار تحقق وعده‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احسان کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در اراضی «الفت آباد» شهرستان دلفان، اظهار داشت: بنیاد مسکن به‌عنوان کارگزار از سوی اداره کل راه و شهرسازی در حال آماده‌سازی این واحدها است.

وی عنوان کرد: به‌محض اینکه آماده‌سازی به اتمام برسد و زیرساخت‌های لازم برای ادامه عملیات اجرایی از قبیل آب و برق تأمین شود، عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی شروع خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مطالبه مردم شهرستان دلفان تسریع در عملیات ساخت این واحدها است، افزود: باتوجه‌به قول‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی دراین‌خصوص داده‌اند، ظرف ۱۰ روز زیرساخت‌های آب، برق و… این واحدها ایجاد و تأمین شود.

کرم‌زاده با تأکید بر اینکه مقرر شده که بنیاد مسکن کار پی‌کنی واحدها را شروع کند، بیان داشت: به‌محض اتمام پی‌کنی، عملیات پی‌سازی و سایر اقدامات لازم در این راستا شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: توپوگرافی خاص اراضی «الفت آباد» و هزینه آماده‌سازی و زمان بر بودن آن، موجب نارضایتی متقاضیان این واحدها در شهرستان شده است، با دستور استاندار لرستان مبنی بر تسریع در روند ساخت واحدها، بنیاد مسکن قول داده که پی‌کنی را شروع و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز آب، برق و… را به محل سایت بیاورند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا