اقتصادی

دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهدا ادا کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار مهدی کبیری پور شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرموده امام و رهبری ثمره مجاهدت همه انبیاء الهی از آدم تا خاتم بوده است.

جانشین فرمانده سپاه قم افزود: معتقدیم که مقصد انقلاب اسلامی دولت کریمه امام زمان (عج) است و رویدادهایی که در نظام اسلامی رخ می دهد در مسیر رسیدن به این هدف نهایی است.

وی با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه خود را تقدیم کرده اند گفت: ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و آنان با ایثارگری و از خودگذشتگی، دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کردند.

سردار کبیری پور با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این امنیت و اقتدار ماحصل خون شهدا، رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری، حضور مردم در عرصه و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی میراث انبیای الهی است و هر کسی که در مسیر استمرار آن گام بردارد در نزد پروردگار ماجور است.

جانشین فرمانده سپاه قم برپایی یادواره های شهدا را گامی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دانست افزود: امروز در جنگ نرم با دشمنان که به دنبال انحراف جوانان هستند، برپایی این یادواره ها ضرورت دارد.

وی افزود: یادواره های شهدا موجب می شود تا راه را گم نکنیم و قدردان خون پاک شهیدان باشیم‌.

سردار کبیری پور عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و همگان باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در این عرصه داشته باشیم و فضای انقلابی را در خانواده و اطرافیان ایجاد کنیم و از این طریق دین خود را به شهدا ادا کنیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا