مجله عمومی

نمایش ابتذال در شبکه ۳؛ بیچاره استقلال و پرسپولیس!

دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر میزبان مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و اتفاقات این برنامه بار دیگر نشان داد که چرا این ۲ باشگاه همیشه با مشکلات مدیریتی مواجه هستند. صحبت‌های رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس خطاب به فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال به قدری عجیب و دور از انتظار بود که اگر ویدیویی از برنامه وجود نداشت، کسی باور نمی‌کرد مدیرعامل تیم قهرمان لیگ برتر از چنین ادبیاتی خطاب به یک فرد استفاده کرده باشد. درویش با این جمله جایگاه خود حتی بین بخشی از هواداران پرسپولیس را هم از دست داد و جامعه هواداری فوتبال ایران که معمولا تحت هر شرایطی از اعضای تیم‌شان دفاع می‌کنند هم این بار نتوانستند توجیهی برای صحبت‌های درویش بیاورند و از او به‌شدت انتقاد کردند. درویش البته حداقل اقدام لازم در این ماجرا را انجام داد و از مردم خطه شمال کشور عذرخواهی کرد ولی حتی استوری او هم نمی‌تواند باعث شود جمله زشتش در آنتن زنده از یادها برود.

از طرفی فرشید سمیعی هم چندان بهتر از درویش عمل نکرد و ادعاها و صحبت‌های عجیب او در پاسخ به مجری برنامه نشان داد اصلا و ابدا در حد و اندازه مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست و این باشگاه خیلی زود به یک مدیرعامل نیاز دارد. اوج ادعاهای اشتباه فرشید سمیعی درباره تبریک گفتن قهرمانی استقلال توسط باشگاه‌های سپاهان و تراکتور بود. موضوعی که مشخص شد از سوی صفحات رسمی این باشگاه‌ها نبوده و ۲ صفحه هواداری این کار را انجام داده بودند. اینکه سرپرست مدیرعاملی یک باشگاه با این همه هوادار به ۲ صفحه هواداری استناد کند اتفاق عجیبی است که نمونه آن کمتر دیده شده بود.

دوشنبه شب برای هواداران استقلال و پرسپولیس بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود و بار دیگر مشخص شد مدیرانی انتخاب‌شده برای این ۲ باشگاه تا چه اندازه کوچک هستند.

۲۵۸ ۲۵۱

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا