اقتصادیکسب و کار محلی

خرید آسان و آنلاین دستبند طلا زنانه

خرید دستبند طلا زنانه و نکات کاربردی آن

خرید دستبند طلا زنانه در سبک ها و مدل های مختلف به عنوان زیورآلات بسیار رایج است و یکی از جواهرات محبوب برای زنان محسوب می‌شود؛ به طوری که هر روز طرح‌ها و سبک‌های جدیدی تولید می‌شود که ارتباط تنگاتنگی با مد دارد. جواهری لیلیوم به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در حوزه خرید طلا آنلاین طیف انحصاری و متنوعی از دستبندهای طلا را ارائه می‌دهد؛ این مجموعه با ادغام دستبند طلا زنانه با جواهرات و سنگ‌های قیمتی ترکیب‌هایی شکیل به وجود آورده است که چشم هر فردی را نوازش می‌دهد؛

همچنین تولیدات این مجموعه تنها به طلای زرد ختم نمی‌شود و دستبندهایی در رنگ‌بندی رزگلد، سفید و مسی در این گالری به چشم می‌خورد؛ به همین منظور اگر قصد خرید دستبند طلا جدید یا ست آن با گردنبند طلا زنانه را دارید، بهتر است بدانید لیلیوم به کمک استادکاران ماهر، طلا و جواهرات خود را با تضمین قیمت و کیفیت ارائه می‌دهد.

انواع دستبند طلا

دستبندهای طلا، یکی از پرطرفدارترین زیورآلاتی هستند که بسیاری از افراد علاقه دارند درطول روز و متناسب با مکان های مختلف مانند محل کار و مهمانی ها و…، انواع آن را به دست داشته باشند و شاید بتوان گفت در بین زیورالات، محبوب تر و کاربردی تر به نظر می آید. دستبند طلا در استایل ما بسیار تاثیر گذار است؛ زیرا به راحتی با انواع ساعت ها و سایر اکسسوری ها ست می شود و حتی می تواند تعیین کننده رنگ لباس و سبک استایل ما باشد.

دستبند طلا از جمله زیورآلاتی است که تقریبا همه طیف جامعه میتوانند از داشتن آن لذت ببرند. به همین علت هر سال دستبندهای طلا زنانه، دستبند های طلا دخترانه و دستبند های بچگانه در انواع مختلف ساخته میشوند و در طرح های مختلف مانند دستبند طلا با سنگ و مروارید، دستبندهای ساخته شده با انواع زنجیرها، دستبندهای طلا که با انواع بافت ها و چرم ترکیب شده اند و انواع تمیمه ها، برای سلیقه های گوناگون به بازار عرضه می گردند. همچنین برندهای معروف جهان مانند شوپارد، هرمس، لویی ویتون وبسیاری از برندهای دیگر، هر سال طراحی های خاصی از این زیور چشم نواز طراحی کرده و وارد بازار جهانی می کنند.

برندهای ایرانی طلا نیز به دلیل محبوبیت برندهای جهانی، مدل هایی از آنها را طراحی و به بازار داخلی عرضه می کند. مثلا دستبند طلا طرح تیفانی، دستبند طلا طرح فرد، دستبند طلا طرح کارتیه، دستبند طلا طرح دیوید یورمن و دستبند طلا طرح امگا بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند.

به تازگی دستبندهای طلای النگویی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در کنار دستبندهای طلای زنجیری مورد استفاده قرار میگیرند که از معروف ترین آنها، می توان به دستبند لاو کارتیه اشاره کرد که بسیار خاص و پرطرفدار می باشد. از جمله دستبندهای مورد علاقه جوانان و نوجوانان دستبند دوستی میباشد که معمولا از ترکیب بافت و سنگ ها و یک طلای بسیار سبک تهیه می شود و برای هدیه های دوستانه بسیار مورد استقبال این طیف قرار گرفته است.

گالری ساعتچی خاص ترین مدل های دستبند طلا را با بهره گیری از به روزترین دستگاه ها و مدل های برندهای مطرح طلا و جواهرات ساخته و کالکشن کامل و متنوعی از دستبند های زنان و دخترانه و بچگانه را در اختیار سلیقه های گوناگون و سخت پسند قرار میدهد. همچنین شما می توانید برای هدیه به عزیزانتان در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، ولنتاین، روز مادر و… از کالکشن اختصاصی گالری ساعتچی دیدن فرمایید.

تولیدکنندگان معتبر دستبند طلا زنانه

کارگاه‌ها و گالری‌های زیادی وجود دارند که انواع و اقسام دستبندهای طلا زنانه را در بازار عرضه کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان گذاشته‌اند. برندهایی مانند لیلیوم گالری، میو گلد، گالری مرجان و مایا ماهک انواع دستبند ظریف و زیبا را در ترکیب با چرم و مهره‌های مختلف عرضه کرده‌اند و برای خرید می‌توانید به سراغ گزینه‌هایی مانند فیوره گالری، نفیس، کابوک و اقلیمه هم بروید.

خرید آنلاین انواع دستبند طلا زنانه جدید از لیلیوم

دستبند‌های زنانه را معمولا به دو دسته ظریف و پهن تقسیم می‌کنند. اگر قصد خرید دستبند طلا جدید را دارید و نمی‌دانید دقیقا چه فاکتورهایی بر قیمت دستبند طلا ظریف زنانه ظریف و پهن تاثیرگذار است، حتما فاکتورهایی که در ادامه برای انواع دستبند طلا زنانه نامبرده می‌شود را بررسی کنید.

دستبند طلا ظریف زنانه

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید دستبند طلا ظریف زنانه مورد توجه است و قیمت آن را مشخص می‌کند وزن آن است. دستبندهایی که وزن زیر 10 گرم و کمتر دارند ظریف محسوب می‌شوند. طراحی این دستبندها بسیار ساده و در عین حال شیک است. این روزها که اکثر افراد به دنبال استفاده از جواهرات و محصولات به‌روز هستند کاملا طبیعی است که خرید دستبند طلا ظریف زنانه و مدرن نیز با استقبال روبرو شود.

گاهی افراد اینگونه فرض می‌کنند که چون این دستبندها ظریف هستند عملا قیمت کمتری دارند؛ اما در اکثر مواقع به دلیل بکارگیری نگین‌های قیمتی همچون برلیان ارزش بسیار بالایی دارند و در نتیجه گران‌تر هستند. برای خرید دستبند طلا ظریف زنانه و اطلاع از قیمت آن حتما سایت جواهری لیلیوم را بررسی کنید.

دستبند طلا زنانه ضخیم

در هنگام خرید، دستبند طلا زنانه ضخیم باید به این نکته توجه داشته باشید که چون طراحی آن کلاسیک است و وزن بالایی دارد قیمت آن هم نسبت به قیمت خرید دستبند طلا زنانه جدید و ظریف بیشتر است. در هنگام خرید دستبند طلا زنانه ضخیم باید به وزن، عیار و اجرت ساخت آن دقت داشته باشید تا بتوانید خریدی بهینه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت دستبند طلا زنانه ضخیم می‌توانید با مشاورین مجموعه لیلیوم در ارتباط باشید.

نکاتی که باید حین خرید دستبند طلا رعایت شود

برای خرید دستبند طلا مناسب باید مواردی را در نظر داشته باشید و براساس این موارد خرید خود را انجام دهید تا بتوانید دستبندی مطابق میل خودتان انتخاب کنید.

رنگ پوست دست

انتخاب رنگ درست برای دستبند طلا زنانه به رنگ پوست شما بستگی دارد. پیشنهاد ما به افرادی که دارای پوست روشن هستند این است که دستبندی از جنس طلا سفید انتخاب کنند؛ زیرا جلوه طلا سفید با پوست روشن بسیار دیدنی و جذاب است. اگر پوست دست شما تیره است طلا زرد بهترین گزینه برای شما است. طلا زرد در کنار رنگ‌های تیره زیبایی بیشتری دارد. در صورتی که دارای رنگ پوستی مابین این دو حالت هستید می‌توانید از دو رنگ زرد و سفید طلا استفاده کنید.

حالت مچ دست

در خرید دستبند طلا، حالت مچ دست از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا قرار است دستبند به دور آن بسته شود؛ از این رو بهتر است با توجه به فرم مچ دست‌تان اقدام به خرید دستبند طلا کنید. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که مچ دست ظریف و باریکی دارید؛ بهتر است از دستبند‌هایی را انتخاب کنید که ظرافت بیشتری دارند. برخلاف افرادی که مچ دست باریک و لاغر دارند افرادی که مچ دست پهن دارند، می‌توانند از دستبند طلا با ضخامت بالا استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید برای نوزاد و یا کودکان دستبند تهیه کنید، بهتر است این موارد را در نظر بگیرید.

دستبند با سایز مناسب

در انتخاب دستبند طلا زنانه سایز آن را در نظر بگیرید. دستبندی مناسب است که به مچ دست شما نچسبد و روی آن ردی بر جای نگذارد؛ از طرفی دستبند طلا نباید به حدی گشاد باشد که در دست شما بازی کند و به بالا و  پایین حرکت کند.

دستبند را در کدام دست ببندیم؟

برای خرید دستبند زنانه، قانونی مبنی بر این وجود ندارد که دستبند را باید در دست بخصوصی بیندازید. بیشتر راحتی شما است که از اهمیت برخوردار است و برای انتخاب دستی که النگو را در آن بیندازید آزاد خواهید بود. در صورتی که به طور همزمان از النگو استفاده می‌کنید، بهتر است دستبند را در دست مخالف بیندازید یا اگر دستبندتان ظریف است می‌توانید در کنار ساعت نیز از آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا