کسب و کار محلیمجله عمومی

بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران کجاست؟

بهترین تعمیرگاه ماشین تهران کیست؟ + معرفی بهترین ها

تعمیرگاه خودرو یکی از مهمترین مکان هایی است که تمامی مالکان وسایل نقلیه، باید قبل از بروز هرگونه خرابی، آسیب و نقص فنی آن را بشناسند تا در صورت نیاز به بهترین تعمیرگاه ماشین مراجعه نموده و ضمن تست و عیب یابی دقیق، اقدامات لازم جهت رفع نقص خودرو و راه اندازی آن انجام شود. اگر در کلان شهر تهران زندگی می کنید، مطمئناً نام تعمیرگاه های مختلفی را شنیده اید و انتخاب بهترین تعمیرگاه تخصصی بنز برایتان سخت خواهد بود.

در این خصوص برای انتخاب بهترین تعمیرگاه و تعمیرکار حرفه ای می بایست کیفیت خدمات و صداقت تعمیرکار را در اولویت قرار دهید. علاوه بر این می توانید با بررسی نظرات مشتریان قبلی و همچنین تنوع خدمات انتخاب صحیح و عاقلانه ای درخصوص بهترین تعمیرگاه ماشین تهران داشته باشید. البته ما در این بخش قصد داریم به کمک شما بیاییم و ضمن معرفی بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران، شما را در یافتن تعمیرگاه ایده آل و موردنظرتان یاری کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید و ضمن مراجعه به تعمیرگاه های معرفی شده، از خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آنها برای عیب یابی و تعمیر برندهای مختلف خودروهای ایرانی و خارجی نهایت بهره را ببرید.

لیست بهترین مکانیک تهران

۱.تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تعمیرکار جزو تخصصی ترین مراکز در حوزه  تعمیرات تخصصی پورشه؛ تعمیر گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن گیربکس می باشد. در تعمیرکار بخش عیب‌یابی را بهترین شکل انجام داده می شود؛چون اگر این مرحله به‌درستی انجام نشود، نتیجیه ی نهایی به‌هیچ‌ وجه مناسب نخواهد بود. بهره‌گیری از یک تیم مجرب و حرفه‌ای موجب شده است تا TAMIRCAR به‌عنوان بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شود.

در سایت این مجموعه آمده:

    مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

۲.تعمیرگاه تخصصی کیانوش خودرو

تعمیرگاه تخصصی کیانوش خودرو یکی از بهترین و مجهزترین تعمیرگاه های خودرو در تهران است. این بهترین تعمیرگاه ماشین تهران با بیش از یک دهه تجربه در محله اجودانیه واقع شده و همه روزه میزبان دارندگان برندهای مختلف خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. در این تعمیرگاه خدماتی نظیر تعمیرات تخصصی موتور و انواع گیربکس های دستی و اتوماتیک، انجام سرویس های دوره ای، سیم کشی برق و عیب یابی تخصصی با دیاگ، تعمیر انواع ECU  و یونیت، صافکاری، نقاشی، صفرشویی، پولیش و سرامیک، تنظیم فرمان، شارژ کولر، بالانس لاستیک ها، تعویض لنت و تعمیر بوستر ترمز متناسب با استانداردهای روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خاطر نشان می شود که علاوه بر خدمات تراشکاری و برشکاری در محل، کلیه قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی بدون واسطه از حاشیه خلیج فارس تهیه می گردد. پس بدون نگرانی از بابت برند خودرو و نوع مشکل آن، به این بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران بیایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره، استعلام هزینه خدمات و رزرو نوبت عیب یابی و تعمیر انواع برند خودروهای ایرانی و خارجی با شماره فوق تماس حاصل نمایید.

پیش از معرفی یکی دیگر از بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران  از شما دعوت می کنیم به بهترین نمایشگاه ماشین تهران هم سر بزنید.

۳.تعمیرگاه تخصصی خودروهای ایرانی و خارجی تهران رویال

تهران رویال، یکی دیگر از مراکز تعمیرگاهی تخصصی در تهران است که خدماتی نظیر عیب ‌یابی و تعمیرات تخصصی موتور، تعمیر انواع گیربکس‌ های اتوماتیک و دستی، تعمیرات جلو بندی و سیستم تعلیق، خدمات تخصصی برق خودرو، کارشناسی فنی خودرو، تهیه لوازم و قطعات اصلی خودرو از واردکنندگان شناخته شده، انجام کلیه سرویس ‌های دوره ‌ای خودرو شامل بازدید شمع ‌ها و شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه التراسونیک، تعویض روغن گیربکس با دستگاه اتوماتیک تعویض صافی و شستشوی گیربکس، بازدید‌های قبل از سفر شامل تنظیم زوایای چرخ و متعلقات جلوبندی، بازدید سطح کیفی مایعات موتور و چراغ‌ها را ارائه می‌دهد.

این بهترین تعمیرگاه ماشین تهران در زمینه تعمیرات خودروهای ژاپنی و کره‌ ای نیز فعالیت می‌کند. تهران رویال از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار نموده و قیمت ‌های مناسبی برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته است. از این رو کیفیت خدمات و قیمت مقرون به صرفه آنها سبب شده تا شاهد افزایش روز افزون تعداد مشتریان تعمیرگاه تخصصی تهران رویال باشیم. شما نیز فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع مشتریان همواره رضایت مند آن ملحق شوید.

۴.تعمیرگاه تخصصی هیولا آلمان (ژرمن مانستر)

اگر از مالکان خودروهای سبک برند بنز در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به تعمیرگاه تخصصی هیولا آلمان بیایید. در واقع هیولا آلمان یا ژرمن مانستر یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای تعمیر خودروهای آلمانی نظیر برند بنز، بی ام وی، پورشه و فولکس واگن است. تعمیرگاه هیولا آلمان با بیش از دو دهه تجربه و سابقه فعالیت درخشان در زمینه تست، عیب یابی و تعمیر اتومبیل های لوکس آلمانی، توانسته خدمات شایانی را به دارندگان این دسته از خودروهای اروپایی عرضه نموده و رضایت حداکثری آنها را جلب کند.

این مجموعه تعمیرات موتور (تعمیر و عیب ‌یابی موتور، تعمیر توربو با گارانتی)، گیربکس (تعمیر گیربکس اتوماتیک و دبل کلاچ PDK پورشه باکستر پانامرا و ماکان و در صورت نیاز، برنامه ‌نویسی آنها به صورت آنلاین)، برقی (ارتقاء و آپدیت خودرو و ریمپ، تعریف ریموت و سوئیج و کلید ‌سازی، برنامه ‌نویسی، تعمیر سانروف، تعمیر شیشه بالابرها، تعمیر ECU و رادار و یونیت ‌ها) و جلوبندی و عقب ‌بندی (رفع مشکلات جلوبندی و عقب ‌بندی) و سرویس‌ های دوره ای خودرو را ارائه می‌ کند. علاوه بر این صافکاری و نقاشی از جمله خدماتی است که در این بهترین تعمیرگاه ماشین تهران انجام می گردد. پس با خیال آسوده از بابت نوع و کیفیت خدمات به این تعمیرگاه تخصصی با سابقه درخشان مراجعه نمایید.

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین بهترین مکانیکی تهران از شما دعوت می کنیم به بهترین مرکز کارشناسی خودرو در محل تهران هم سر بزنید.

۵.تعمیرگاه تخصصی اتو یونیک

تعمیرگاه تخصصی اتو یونیک نیز یکی دیگر از بهترین تعمیرگاه ماشین تهران به شمار می رود. این مجموعه تعمیرگاهی با نزدیک به دو دهه تجربه و سابقه فعالیت قابل توجه به صورت حرفه ای در زمینه تست، عیب یابی و تعمیر اتومبیل های برند هیوندای و کیا فعالیت می کند.

این مجموعه از یک تیم تعمیراتی حرفه ای و دوره دیده تشکیل شده و ضمن در اختیار داشتن تجهیزات به روز و دستگاه های پیشرفته، همه روزه میزبان مشتریان هستند. تا ضمن انجام خدمات بازدید و تعمیراتی، سرویس های دوره ای را نیز انجام دهند. تعمیرات تخصصی انواع گیربکس ‌های اتوماتیک، تعمیرات تخصصی موتور، عیب ‌یابی و رفع خطاهای الکترونیکی، شارژ کولر و تعمیر کمپرسور، سرویس‌ های دوره ‌ای و فروش لوازم و قطعات یدکی اورجینال از خدمات این مجموعه است.

ویژگی های بهترین مکانیکی خودرو تهران

بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را در مقایسه با بقیه مکانیکی ها متمایز می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

تخصص مکانیک

  • مکانیک باید در زمینه تعمیر و نگهداری خودروهای مختلف، اعم از ایرانی و خارجی، تخصص داشته باشد.
  • مکانیک باید با جدیدترین تکنولوژی ها و ابزارهای تعمیر خودرو آشنا باشد.

تجربه:

  • مکانیک باید تجربه کافی در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو داشته باشد.
  • سابقه کار مکانیک می تواند نشان دهنده کیفیت خدمات او باشد.

صداقت:

  • مکانیک باید با مشتریان خود صادق باشد و مشکلات خودرو را به درستی تشخیص دهد.
  • مکانیک باید از قطعات یدکی اصل و با کیفیت استفاده کند.

قیمت مناسب تعمیرگاه:

  • قیمت خدمات مکانیکی باید با کیفیت خدمات ارائه شده متناسب باشد.
  • مکانیک باید قبل از شروع کار، قیمت خدمات و تعمیر خودرو را به مشتری اعلام کند.

ضمانت:

  • مکانیک باید برای خدمات خود ضمانت ارائه دهد و در صورت پیدا شدن مشکل بلافاصله پس از تعمیر سعی بر رفع آن بدون هزینه اضافی نماید.
  • ضمانت نشان دهنده اعتماد مکانیک به کیفیت خدمات خود است.

برخی دیگر از ویژگی های بهترین مکانیکی خودرو تهران:

  • برخورد مناسب با مشتریان
  • ارائه خدمات با سرعت مناسب
  • امکان نوبت دهی آنلاین
  • ارائه خدمات در محل
نمایش بیشتر

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا