مجله ورزشی

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۷ خرداد به مصاف تیم ملی هنگ کنگ خواهد رفت و روز ۲۲ خرداد نیز به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

از این رو امیر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران با اتمام بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اقدام به انتشار لیست بازیکنان برای این دو دیدار گرفت که به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عارف غلامی، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، محمد قربانی، سامان قدوس، امید نورافکن، سعید مهری، علیرضا جهانبخش، مهدی قائدی، مهدی ترابی، مهدی لیموچی، الهیار صیادمنش، مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، جواد حسین‌نژاد، سردار آزمون، شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی

بر اساس این گزارش آرمین سهرابیان، محمد محبی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی به دلیل آسیب‌دیدگی در این اردو حضور ندارند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا