مجله ورزشی

زمان بهره‌برداری از تقاطع غربی بزرگراه شهید سلیمانی

زمان بهره‌برداری از تقاطع غربی بزرگراه شهید سلیمانی

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: دسترسی بزرگراه شهید یاسینی غرب از بزرگراه شهید سلیمانی تا پایان تابستان تأمین می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی صداقتی، درباره پروژه اصلاح تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) گفت: منتهی‌الیه بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده خیابان دماوند و تهرانپارس به شرق بزرگراه شهید یاسینی می‌پیوندد. با این وجود، شهروندان در وضع موجود برای دسترسی به غرب بزرگراه شهید یاسینی باید با پیمایش مسیر در شرق این بزرگراه، از طریق لوپ‌های تقاطع بزرگراه شهید زین‌الدین به سمت غرب بزرگراه شهید یاسینی تغییر مسیر دهند؛ امری که بالغ بر ۱۰ کیلومتر پیمایش اضافی را به شهروندان تحمیل می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای تکمیل گردش‌های ترافیکی در تقاطعات بزرگراهی شهر تهران، اجرای یک مسیر دسترسی در تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید یاسینی در قالب راست‌گرد شمال به غرب در دستور کار قرار گرفته و عملیات احداث آن از فروردین‌ماه امسال و متعاقب رفع معارض ملکی آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح مشخصات فنی این پروژه گفت: این راست گرد از کنار پل بزرگراه شهید سلیمانی در سطح یک آغاز شده و به غرب بزرگراه شهید یاسینی در سطح صفر می‌رسد. طول این مسیر دسترسی ۳۶۳ متر با عرض ۶ متر شامل یک خط عبوری و یک پیاده رو است و به صورت دیوار مسلح اجرا می‌شود.

وی از پی‌کنی، آرماتوربندی و قالب بندی فونداسیون و آرماتوربندی و بتن‌ریزی دیواره‌ها به عنوان مهمترین اقدامات انجام شده به منظور احداث مسیر دسترسی شمال به غرب تقاطع سلیمانی- یاسینی یاد و اضافه کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز ۲۵ درصد رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال آماده بهره‌برداری شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا