مجله حوادث

دستگیری قاتل مسلحِ حمله‌کننده به آمبولانس در جنوب کرمان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی کریمی امروز ۱۲ خردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه دو شهروند و تیراندازی به آمبولانس در فروردین ماه امسال، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی عنبرآباد با پی جویی‌های پلیسی و تخصصی، موفق به شناسایی محل اختفای قاتل شدند و در یک عملیات پلیسی، متهم فراری را پس از ۴۹ روز زندگی مخفیانه در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان عنبرآباد دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به پیگیری‌های مجدانه پلیس در دستگیری قاتل و کشف دو قبضه سلاح جنگی از متهم خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی (قتل) اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی که با مقتولان داشته عنوان نمود که در نهایت جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا